پیام شهردار لامرد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و 17 مردادماه روز خبرنگار

پیام شهردار لامرد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و 17 مردادماه روز خبرنگار :

امام حسین (علیه السلام) تجلی روشنگری و تبیین است.

امام حسین(ع) تجلی روشنگری وتبیین است.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد، عطاء آله جوکار شهردار لامِرد به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی و تقارن آن با ۱۷ مردادماه روز خبرنگار پیامی به شرح زیر صادر کردند:
در واقع خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند.
خبرنگاری، جهاد برای پاسداشت حقیقت، صداقت، ایثار و ارتقاء سطح بینش و آگاهی مردم برای رسیدن به قلّه روشنگری و بصیرت است که این همانا یک ضرورت غیرقابل انکار مسئولیت اجتماعی و اعتقادی خبرنگاران می باشد.
امسال روز خبرنگار با شهادت حضرت اباعبدالله الحسین و عاشورای حسینی مصادف شده است؛ این تلاقی فرصت مناسبی است تا ابعاد این نهضت را از منظر رسانه و در بستر رسانه مورد توجه قرار دهیم. حرکت و رفتار امام حسین(علیه السلام) در ذات خود رسانه‌ای به بلندا و عظمت تاریخ است و عاشورا عظیم‌ترین تولید رسانه‌ای تا ابد خواهد بود با تمام ویژگی‌های پیام و پیام‌رسانی و تاثیرات بی بدیلی که می تواند بر مخاطب داشته باشد.
حسینی شدن فراتر از نظر، به عمل نیاز دارد. برای تحقق این مهم، رسانه ما باید حسینی باشد و حسینی بیاندیشد.
اینجانب ضمن عرض تسلیت تاسوعا وعاشورای حسینی وهمچنین گرامیداشت یادوخاطره شهید عرصه خبر، شهید محمود صارمی ؛و خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی، امیدواریم به برکت این ایام، رسانه های ما ذیل مفاهیم درخشانی همچون روشنگری، تبیین گری، مطالبه گری، صادق بودن، اخلاق مداری و … هر روز موفق تر روز قبل باشند.»

((سایه مقام عظمای ولایت مستدام باد.))

روابط عمومی شهرداری لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید