آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد

به مناسبت ۱۷ مردادماه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد صورت گرفت :

آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر لامِرد

در سالروز ۱۷ مردادماه روز خبرنگار آئین تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد در محل دفتر شهردار لامِرد برگزار گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد، در ابتدای این نشست جوکار شهردار لامِرد ضمن عرض خیرمقدم و خوش آمد خدمت عزیزان خبرنگار با تبریک روز خبرنگار به اهمیت جایگاه و نقش خبرنگاران اشاره نمودند و بیان داشتند : جایگاه ویژه خبرنگاران و مسئولیت خطیر خبرنگاری باعث شده است که همگان بر این موضوع تاکید نمایند که عزیزان خبرنگار می توانند نقشی بسیار عظیم و بزرگ در تحولات پیرامونی و افزایش سطح آگاهی و بینش آحاد مردم جامعه داشته باشند.
در ادامه ی جلسه بهادر ریاست شورای اسلامی شهر لامِرد با تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه ی حاضر در نشست گفتند: خبرنگاران باید مطالبه گری های خود را از سطح شهرستانی و به سطوح بالای کشوری بالا ببرند و در این راه تلاش و کوشش نمایند.
در این نشست حاج عبدالرضا حسن زاده پیشکسوت عرصه ی خبر و رسانه به نمایندگی از عزیزان خبرنگار ضمن تشکر از مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی شهر بابت تشکیل این نشست افزودند : خبرنگاران هیچ گاه با دید شغل و حرفه به این عرصه نگاه نکرده اند و چشمداشت مادی نداشته و با عشق و علاقه وارد این عرصه ی سراسر فراز و نشیب شده اند.
حسن زاده افزود : خبرنگاران در تهیه و انعکاس اخبار به دنبال بیان واقعیت ها باشند و سعی کنند از دایره انصاف خارج نشوند.
وی در پایان سخنان خود خواستار تشکیل جلسه ی پرسش و پاسخ اختصاصی در آینده ای نزدیک با اصحاب رسانه از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر شدند که جوکار شهردار لامِرد ضمن استقبال از این پیشنهاد، قول تشکیل جلسه خبری در مهرماه را دادند.
در پایان این نشست با اهدای هدایا و شاخه ی گل از تلاش ها و زحمات خبرنگاران تجلیل به عمل آمد و حاضران به رسم یادگاری عکس دسته جمعی گرفتند.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید