26 مردادماه یادآور آرام گرفتن پرستوهای آزاده در آغوش گرم ایران اسلامی

در سالروز ورود آزادگان سرافراز به ایران اسلامی :

26 مردادماه برگ زرین دیگری از تقویم سراسر افتخار و عزت انقلاب اسلامی ورق خورد و یوم الله دیگری در این نظام مقدس متولد گردید.

26 مردادماه 1369 روز بازگشت آزادگان، این پرستوهای مهاجر خمینی (ره) به آغوش ایران اسلامی، موهبتی است بس وصف ناپذیر که شادی دل های بسیاری از چشم انتظاران را به همراه آورد و غرور،فخر و عزت ملی مان را افزود.

آری؛ در آن روز به یادماندنی ثانیه های انتظار به کندی می گذشت و چشمان هزاران منتظر بر جاده های دور دست انتظار دوخته شده بود. شهر خود را آماده ی استقبال از پرنده های زخمی بال مهاجر کرده بود و آغوش گرم خود را بر آرامش و سکینه آن پرستوهای مهاجر که در سال های سخت هجران و فراق از میهن بال و پر خود را در زیر شکنجه های کفر و جهالت شکسته بودند گشوده بود.

پس هزاران درود بر آزادمردانی که صبورانه رنج اسارت را تحکل کرده و با سرافرازی همچون کبوترانی رسته از بند اسارت، به آغوش میهن اسلامی خویش بازگشتند.

شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد بر خود فرض دانسته این روز بزرگ و عزیز را به محضر مقام معظم رهبری(حفظه الله)، ملت سرافراز ایران، رزمندگان و آزادگان به ویژه قهرمانان صبر و پایداری شهر و شهرستان لامِرد و خانواده های بزرگوار ایشان تبریک و تهنیت نموده، از درگاه خداوند متعال سلامتی، تندرستی، سعادت و عافیت برای آنها مسالت نماید.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید