اعزام ۱۰ کربلایی اولی از پرسنل خدمات شهر وفضای سبز شهرداری لامِرد در حماسه پیاده روی اربعین حسینی

به همت شهرداری لامِرد و با همکاری موسسه اربعینیان شهرستان لامِرد انجام گرفت :

اعزام ۱۰ کربلایی اولی از پرسنل خدمات شهر وفضای سبز شهرداری لامِرد در حماسه پیاده روی اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در پی تاکید بر حضور عاشقان حسینی که هنوز در حماسه ی بزرگ پیاده روی اربعین شرکت نکرده اند، شهرداری لامِرد با همکاری موسسه اربعینیان این شهرستان شرایط اعزام ۱۰ نفر از نیروهای خدوم واحدهای خدمات شهر و فضای سبز کربلا اولی را فراهم نمود.
جوکار شهردار لامِرد با اشاره به اینکه تعداد زیادی از کارمندان و خانواده های محترمشان در حماسه ی پیاده روی اربعین ۱۴۰۱ حضور خواهند داشت گفت : با توجه به اینکه تعدادی از نیروهای خدوم شاغل در واحدهای خدمات شهر و فضای سبز تاکنون به زیارت عتبات عالیات مشرف نشده بودند بر آن شدیم تا با همکاری عزیزان موسسه اربعینیان شهرستان لامِرد زمینه ی اعزام تعدادی از این بزرگواران و خانواده های محترم آنها را فراهم آوریم.
وی افزود: پس از نشست با عزیزان موسسه اربعینیان تصمیم به اعزام ۱۰ نفر از عزیزان کربلا اولی شاغل در در واحدهای خدمات شهر و فضای سبز گرفته شد و کمک هزینه ی سفر معنوی آنها در اختیار موسسه فرهنگی اربعینیان قرار گرفت.
ایشان در پایان گفتند : ما در شهرداری لامِرد در تلاش هستیم تا شرایط اعزام و حضور پرسنل و خانواده های محترمشان در سفرهای زیارتی را بیش از بیش فراهم آوریم.

لازم به توضیح است ۱۰ نفر از کربلا اولی که کمک هزینه ی سفر آنها از طرف شهرداری لامِرد در اختیار موسسه اربعینیان قرار داده شده بود جهت شرکت و حضور در حماسه ی عظیم پیاده روی اربعین ۱۴۰۱ به این سفر اعزام شدند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید