حضور شهردار و نیروهای ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد در مانور روز آتش نشانی و ایمنی

به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی :

حضور جوکار شهردار و نیروهای ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد در مانور روز آتش نشانی و ایمنی

به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد، به مناسبت هفتم مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان لامِرد مانور ایمنی و پیشگیری با حضور جوکار شهردار لامِرد و نیروهای خدوم ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لامِرد در دبستان دخترانه هاجر واقع در محله ی بیت العباس شهر لامِرد برگزار گردید.
در این مانور ضمن آموزش نظری و عملی مسائل ایمنی و پیشگیری توسط کارشناس ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لامِرد، دانش آموزان با راههای عملی مقابله و اطفای حریق و آتش سوزی آشنا شدند.
در این مراسم جوکار شهردار لامِرد ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به معلمان و دانش آموزان و تشکر از مدیر آموزشگاه بابت برگزاری این مانور افزودند: تقارن آغاز سال تحصیلی و روز آتش نشانی و ایمنی را باید از این منظر و زاویه نگاه کرد که آموزش مسائل و موارد ایمنی و پیشگیری از بروز حوادث به دانش آموزان عزیز در آغازین روزهای سال درس و تحصیل از اولویت های سرفصل های آموزشی و اجتماعی می باشد.
در ادامه این مانور، کارشناس ایستگاه آتش نشانی و ایمنی شهرداری لامِرد روش های اطفای حریق به وسیله کپسول های آتش نشانی به دانش آموزان و معلمان حاضر در این مانور به صورت عملی آموزش داده شد.
در پایان این مانور، شهردارو کارشناسان ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لامِرد در کلاس پایه سوم ابتدایی حاضر شدند و ضمن بیان موارد ایمنی توسط کارشناس ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لامِرد، به رسم یادبود و یادگاری کتابچه های آموزشی مسائل ایمنی از طرف شهرداری لامِرد به دانش آموزان پایه سوم ابتدایی اهدا گردید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید