تجلیل و قدردانی از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد

به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی انجام شد:

تجلیل و قدردانی از آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد

]

به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد، در هفته آتش نشانی و خدمات ایمنی و به مناسبت ۷ مهرماه روز آتش نشانی و ایمنی مراسم تجلیل و قدردانی از آتش نشانان خدوم و بی ادعای ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد برگزار گردید.
در این مراسم که در محل ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد و با حضور شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد برگزار گردید، جوکار شهردار لامِرد ضمن تقدیر از تلاش های بی منت و بی ادعای نیروهای ایستگاه آتش نشانی شهرداری بیان داشت: ما قدردان زحمات و تلاش های شما عزیزان هستیم و تمام همت خود را به کار خواهیم بست تا بتوانیم بهتر و بیشتر بر توان تجهیزاتی و امکانات مورد نیاز این ایستگاه بیفزاییم.
ایشان افزودند: در تلاش هستیم تا تجهیزات این ایستگاه را افزایش و بهینه سازی نماییم که در آینده ای نزدیک این مهم محقق خواهد شد.
در ادامه این مراسم بهادر رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد لامِرد نیز ضمن تشکر از تلاش های عزیزان آتش نشان گفتند: همه ما بر این باوریم که با توجه دورنمای آینده ی شهر که به سمت صنعتی شدن پیشرفت دارد باید توان تجهیزاتی و پرسنلی ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد را ارتقا دهیم.
بهادر افزود:باتوجه به وسعت شهر و گسترش سریع شهر لامِرد احداث ایستگاه دوم آتش نشانی شهر لامِرد ضروری می باشد که این مساله در برنامه های سال جاری شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد قرار دارد به نحوی که جانمایی و تامین زمین مورد نیاز ایستگاه دوم شهر لامِرد در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی قرار دارد.
در ادامه این مراسم مسوول و آتش نشانان ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات پیرامون مسائل ایمنی و خدمات رسانی بهتر، بیشتر و سریع تر به شهروندان عزیز پرداختند.
در پایان این مراسم از همه عزیزان آتش نشان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تقدیر به عمل آمد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید