آغاز عملیّات آماده سازی و گُل کاری بلوار شهید انصاری

در ادامه عملیّات بهسازی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد صورت گرفت :

آغاز عملیّات آماده سازی و گُل کاری بلوار شهید انصاری

در ادامه عملیّات بهسازی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد، آماده سازی این بلوار جهت گُل کاری و زیباسازی آغاز گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، براساس برنامه ریزی زمان بندی شده پروژه ی عمرانی و زیباسازی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد، عملیّات آماده سازی این بلوار جهت گُل کاری آغاز و انجام پذیرفت.
فولاده مسئول امور شهر شهرداری لامِرد درخصوص زیباسازی بلوار شهید انصاری افزود: در راستای زیباسازی و ایجاد نشاط شهری همزمان با اجرای عملیّات عمرانی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد، براساس برنامه ریزی زمان بندی شده آماده سازی این بلوار جهت گُل کاری توسط واحد فضای سبز آغاز و در مدت زمان بسیار کوتاهی به اتمام رسید.
وی ادامه داد: پس از انجام مرحله آماده سازی، گُل کاری این بلوار که شامل گل های اطلسی ایرانی، جعفری، کوکب کوهی و... می باشد انجام خواهد گرفت.
ایشان تصریح کرد: در راستای ایجاد زیبایی و شادابی محیط شهری گُل کاری بلوارها و میادین شهر لامِرد از ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱ آغاز شده و هنوز هم در حال انجام می باشد.
مهندس فولاده با اشاره به زیباسازی میادین و بلوارهای شهر لامِرد بیان داشت: از آغاز عملیّات زیباسازی میدان ها و بلوارهای شهر لامِرد، گُل کاری میادین امام خمینی (ره) دانشجو، انقلاب و... انجام شده و بلوارهای شاهد، جمهوری اسلامی، شهید مطهری، غدیر و... نیز گُل کاری آنها انجام شده است.
ایشان بیان داشت: از آنجایی شادابی و زیبایی محیط شهری علاوه بر لطافت محیط شهری باعث ایجاد نشاط اجتماعی خواهد شد، امور شهر شهرداری لامِرد با برنامه ریزی تنظیمی توسط واحد فضای سبز این شهرداری، زیباسازی محیط شهری را در دستور کار خود قرار داده است.
فولاده در پایان بیان داشت: هدف نهایی زیباسازی شهری _ که گُل کاری میادین و بلوارها یکی از آنها می باشد _ ایجاد محیط شهری زیبا، لطیف و شاداب جهت همشهریان عزیز می باشد و متعلق به خود آنهاست که انتظار می رود همشهریان بزرگوار در حفظ و نگهداری آن مانند همیشه با نیروهای  شهرداری لامِرد همکاری و همراهی داشته باشند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید