افتتاح پروژه بهسازی بلوار شهید انصاری شهر لامرد

در دهه بصیرت و همزمان با سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت انجام گرفت :

افتتاح پروژه بهسازی بلوار شهید انصاری شهر لامرد

به دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس، بلوار شهید انصاری لامرد به بهره برداری رسید. 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، همزمان با سالروز شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در شامگاه یکشنبه بلوار شهید انصاری شهر لامرد که بهسازی و نوسازی شده بود با حضور مهندس سیداحسان اصنافی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری فارس وهیئات همراه، که به دعوت شهردار و شورای شهر لامرد به این شهرستان سفر کرده بود به بهره برداری رسید.

در این آئین، که فرماندار و تنی چند از مسولین محلی نیز حضور داشتند دکتر عطااله جوکار شهردار لامرد ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای فنی شهرداری و کسانی که در این پروژه تلاش های وافری نموده اند اظهار کرد: این پروژه در بازه زمانی دوماهه و با اعتباری افزون بر ۳۸،۳۸۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به بهره برداری رسید.

وی ضمن تشکر از همشهریان عزیز بلوار شهید انصاری بابت همراهی و همکاری در امر این پروژه تصریح کرد: در این پروژه کارهای عمرانی لبه گذاری، خاکبرداری، زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت، روشنایی، رنگ آمیزی و خط کشی نیز انجام شده است.

وی گفت: هزینه های این پروژه از محل اعتبارات دولتی و با پی گیری های دکتر موسوی نماینده مردم شهرستان‌های لامِرد و مُهر در مجلس شورای اسلامی و درآمدهای شهرداری لامِرد تامین اعتبار شده است.

 مهندس اصنافی بهمراه شهردار و اعضای شورای شهر لامرد پیش از بهره برداری بلوار شهید انصاری از پروژه عظیم بارگاه مطهر شهدای گمنام شهر لامرد نیز بازدید بعمل آوردند.
 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید