پیام تبریک نوروزی و حلول ماه مبارک رمضان شهردار لامِرد به همشهریان عزیز لامِردی

پیام تبریک نوروزی و حلول ماه مبارک رمضان شهردار لامِرد به همشهریان عزیز لامِردی

 

نوروز دل مؤمن، ماه رمضان آمد
آن شوق زجان رفته برگشته به جان آمد

بهار یعنی پروانه ها را به پذیرایی عطر شکوفه‌ها دعوت کردن، کوهپایه ها و باغ های خزان زده را بشارت عید و شکوفایی دوباره دادن.
بهار یعنی هوای شاداب را به لاله زار ها و سبزه زاران راه دادن و گُل های سرخ و زرد نیلوفری روئیده شده در گلزارها را با باد بهاری آشتی دادن و نوازش کردن!!!
و اکنون خداوند رحمان نوید میلاد سال نو و شکوفایی سراسر معنویت و زیبایی دو بهار را بر دوش نسیم بهاری گذاشته، یکی بهار طبیعت و دیگری بهار قرآن تا پیام آور دوستی، محبّت، معنویّت و تحول باشند.
چه مبارک تقارنی شده امسال عید نوروز آغاز بهار و زیبایی طبیعت با ماه رمضان ماه بهار قرآن و معنویّت!!رمضان که ماه بهاری کردن روح و دل آدمی به انوار الهی است و نوروز بهاری کردن عالم طبیعت به الطاف خداوندی!!!
خداوند مهربان را شاکریم که بار دیگر فرصت حضور در دو بهار( بهار قرآن و طبیعت) یکی در بهترین ماه سال یعنی ماه رمضان و دیگری در زیباترین فصل سال یعنی فصل بهار طبیعت را بر ما ارزانی داشت و از ذات اقدس الهی خواستاریم از فیوضات بی انتهای لحظه لحظه ی پُر خیر و برکت این دو بهار ما را بهره مند گرداند.
اینجانب ضمن تبریک حلولِ دو بهار قرآن و بهار شکوفایی طبیعت که همانا بهار در بهار است خدمت شهروندان مؤمن و بزرگوار شهر لامِرد، بهره مندی هرچه بیشتر و بهتر از برکات ماه مبارک رمضان، سالی همراه با سلامتی و تندرستی برای همگان از خداوند مهربان و بخشنده مسئلت می نمایم.

 

عطااله جوکار
شهردار لامِرد
بهار۱۴۰۲

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید