گزارش شماره ( ۴ ) بازدید عیدانه ی اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری لامرد

گزارش شماره ( ۴ ) بازدید عیدانه ی اصحاب رسانه از پروژه های عمرانی شهرداری لامرد

گزارش شماره ( ۴ ) : ⤵️

♻️ترمیم حفاری ها و لکه گیری معابر سطح شهر ⤵️
در ادامه بازدید اصحاب رسانه از آسفالت معابر بافت فرسوده جوکار شهردار لامِرد به پروژه ی ترمیم و مرمت حفاری های سطح شهر اشاره کرد و بیان داشت : همزمان با اجرای پروژه های آسفالت خیابان ها، بلوارهای اصلی شهر و همچنین معابر بافت فرسوده محلات شهر، پروژه ی ترمیم و مرمت حفاری ها نیز در سطح شهر لامِرد انجام می گرفت.
وی افزود: ترمیم حفاری ها و لکه گیری معابر محلات چاه قائدی، چاه رئیسی، شهرک هجرت، اطراف میدان خیابان ۲۲ بهمن، دوربرگردان محله بیت العباس و... جمعاً به متراژ ۳۶۶۷ مترمربع و با اعتباری به مبلغ ۱/۳ میلیارد تومان انجام و به اتمام رسیدند.
ایشان با اشاره به برنامه های آینده ی شهرداری لامِرد در سرفصل ترمیم و لکه گیری معابر شهر در سال ۱۴۰۱ افزودند: ترمیم و لکه گیری معابر در سال ۱۴۰۱ با اعتباری به مبلغ ۳/۸ میلیارد تومان توسط شهرداری انجام خواهد گرفت.
ایشان در پایان با اشاره به ترمیم و اجرای تک لبه در دوره جدید مدیریت شهری بیان داشت : با شروع فعالیت شهرداری و شورای اسلامی در دوره ی جدید مدیریت شهری، پروژه ی ترمیم و اجرای تک لبه در سطح شهر آغاز شده و تا پایان سال ۱۴۰۱ در حدود ۴۰ هزار مترطول ترمیم و اجرای تک لبه با اعتبار ۷/۳۶ میلیارد تومان توسط شهرداری انجام شده است. 

♻️ دیوار ساحلی رودخانه گچی در خیابان بسیج پروژه ی بعدی بود که مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.
جوکار شهردار لامِرد درخصوص این پروژه ی عمرانی بیان داشت : به دلیل خسارت هایی که این رودخانه در بارندگی ها به ساکنین همجوار آن وارد کرده بود اجرای آن به سرعت در دستور کار شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد قرار گرفت که با تلاش شبانه روزی مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی و همچنین پیمانکار پروژه در مدت زمان کوتاهی اجرا و به پایان رسید.
وی درخصوص مشخصات این پروژه نیز توضیحاتی دادند که این پروژه دارای دو دیوار شرقی و غربی هر کدام به طول ۳۷۵ متر(مجموع دو دیوار ۷۵۰ مترطول) می باشد که ارتفاع هر دیوار ۳ متر، عرض پاشنه دیوار در پاشنه ۱/۵ متر و عرض دیوار در بالای دیوار ۰/۸۰ متر می باشد.
ایشان به اشاره به نوسانات قیمت مصالح در طول اجرای این پروژه ادامه دادند : مجموع هزینه کرد این پروژه ی عمرانی با توجه به نوسانات قیمتی ۴/۹ میلیارد تومان می باشد که از محل اعتبارات درآمدی شهرداری تامین و هزینه شده است.

♻️ پارک ملّت مقصد بعدی بازدید عیدانه اصحاب رسانه بود که شهردار لامِرد ضمن اشاره به پروژه ها و فعالیت های صورت گرفته در ۸ پارک محلات سطح شهر بیان داشتند : بهسازی، نوسازی و آماده سازی پارک های سطح شهر یکی از پروژه های اولویت دار شهرداری لامِرد در سال ۱۴۰۱ بود که الحمدلله بسیاری از برنامه های پیش بینی شده ی آنها انجام و به اتمام رسیده و در سال ۱۴۰۲ نیز ادامه خواهد یافت.

این خبر ادامه دارد... 

 جداول فصل ترمیم و اجرای لبه گذاری معابر شهری شهر لامرد در سال های 1400 و 1401.pdf

2ـ  فعالیت های انجام گرفته در پارک های سطح شهر.pdf

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید