گزارش شماره 3 : بازدید پروژه‌ های عمرانی شهرداری و نشست خبری اصحاب رسانه

به دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد انجام شد :

بازدید پروژه‌ های عمرانی شهرداری و نشست خبری اصحاب رسانه

گزارش شماره (  ۳ ) : ⤵️

به دعوت شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد انجام شد :
بازدید پروژه‌ های عمرانی شهرداری و نشست خبری اصحاب رسانه
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در نهمین روز از فرودین ماه ۱۴۰۲ با حضور خبرنگاران بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری همراه با  نشست خبری انجام گرفت.
در این بازدید عیدانه کهاز ساعت ۱۶ آغاز و به اتفاق جوکار شهردار لامِرد و بهادر رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد صورت می گرفت، تعدادی از پروژه های عمرانی شهرداری که در ادامه به آن اشاره خواهد مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت.
کارخانه ی تولید قطعات بتنی شهرداری لامِرد اولین مکانی بود که مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت. در این بازدید جوکار شهردار لامِرد با اشاره به روند آغاز فعالیت مجدد تولیدی این کارخانه بیان داشت : تولیدات این کارخانه شامل تک لبه های ۳۵* ۵۰، تک لبه ۵۰ * ۵۰ و سنگ فرش های پازلی و مستطیلی می باشد.
وی افزود : تمامی تولیدات این کارخانه جهت اجرای پروژه های تک لبه و سنگفرش در سطح معابر و کوچه های شهر مورد استفاده قرار گرفته و خواهد گرفت.
دومین پروژه ای که مورد بازدید اصحاب رسانه قرار گرفت آسفالت بافت فرسوده ی محلات گودبرکه و چاه حاج ابول شهر لامِرد بود.
در بازدید از این پروژه شهردار لامِرد درخصوص پروژه های آسفالت معابر _ معابر بافت فرسوده و معابر سطح شهر _ و همچنین پروژه ی ترمیم حفاری های سطح شهر جهت اطلاع خبرنگاران بیان داشت : پروژه‌ی آسفالت معابر سطح شهر لامِرد در دو فصل تعریف و انجام شده است.
وی ادامه داد : فصل اول آسفالت معابر سطح شهر می باشد که در سال ۱۴۰۱ آسفالت باندهای شرقی و غربی بلوار شهید انصاری و ادامه ی خیابان شهید بهمنی از پروژه های این فصل آسفالت معابر می باشند که با استفاده از اعتبارات درآمدی شهرداری لامِرد تامین و به بهره برداری رسیدند.
ایشان افزود : فصل دوم آسفالت معابر سطح شهر لامِرد، آسفالت معابر بافت فرسوده ی محلات سطح شهر لامِرد می باشند که قیر مورد نیاز آن از محل قیر بافت فرسوده توسط اداره راه و شهرسازی تامین شده و مابقی مصالح آن را شهرداری لامِرد تهیه و تامین کرده است.
جوکار درخصوص آسفالت معابر بافت فرسوده افزود : تاکنون آسفالت معابر بافت فرسوده ی محلات گودبرکه و چاه حاج ابول در سال ۱۴۰۱ انجام و در اختیار ساکنین این محلات قرار گرفته و معابر بافت فرسوده ی محلات محمدشریفی، آبشولی، کهوردان، هیکلی نو و قلعه ملا در دست اقدام می باشند که تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ انجام خواهد گرفت.
این خبر ادامه دارد... 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید