بازدید دبیر شورای ترافیک و فرماندهی راهنمایی و رانندگی از پروژه های ترافیکی سطح شهر لامِرد

 

به منظور بررسی پروژه های ترافیکی شهرداری  لامِرد انجام گرفت :

بازدید دبیر شورای ترافیک و فرماندهی راهنمایی و رانندگی از پروژه های ترافیکی سطح شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، دارابی مدیریت راهنمایی و رانندگی شهرستان ، احمدی زاده مسئول دفتر فنی فرمانداری و دبیر شورای ترافیک از پروژه های ترافیکی که توسط شهرداری لامِرد در سطح شهر در حال انجام می باشد بازدید کردند.
در این بازدید که بهمن نژاد معاون شهردار لامِرد نیز حضور داشتند پروژه های اصلاح دوربرگردان ها مصوب شورای ترافیک که توسط شهرداری لامِرد (به عنوان مجری طرح های مصوب شورای ترافیک شهرستان لامِرد) واقع در میادین انقلاب، دانشجو، شهدا(بلوارهای شهید مطهری، ۱۵ خرداد و پاسداران) اجرا شده بود مورد بازدید و بررسی فنی و ترافیکی قرار گرفت.
در ادامه این بازدید چندین بریدگی واقع در بلوارهای سطح شهر مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد جهت بررسی و تصمیم گیری موارد ترافیکی این بریدگی ها، موارد در جلسه آینده شورای ترافیک مطرح شوند.
موارد دیگری که در این بازدید مورد بررسی و بازدید میدانی آن صورت گرفت، نقاط نصب، اجرا و اصلاح سرعت کاه در چند نقطه ی شهر به منظور کاستن از سرعت خودروها و کاهش سوانح رانندگی بود که در این خصوص نیز مقرر شد موارد بازدید شده در دستور جلسات شورای ترافیک شهرستان قرار گیرد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید