پیام تبریک شهردار لامِرد به مناسبت روز ملی شوراها

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها :

پیام تبریک شهردار لامِرد به مناسبت روز ملی شوراها

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، جوکار شهردار لامِرد به مناسبت نُهم اردیبهشت روز ملّی شوراها طی پیامی به شرح زیر این روز را تبریک گفت.

پیام تبریک جوکار شهردار لامِرد به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملّی شوراها ⤵️

 

                                                      بسم الله الرحمن الرحیم

شوراها از مظاهر مشارکت مردمی و برای تسهیل امور مردم است. رهبر معظم انقلاب (حفظه الله )

نهم اردیبهشت روز شوراهاست که این نهاد خجسته، مردم سالاری دینی را در جامعه اسلامی ما چه در شهرها و چه در روستاهای کشور متبلور ساخته و تجلی‌گاه واقعی واسپاری امور مردم به خود مردم را رقم زده است.

نهاد شورا که اساس و شالوده ی آن ریشه درقرآن و مبانی دین مبین اسلام دارد در واقع به فرآیند واگذاری امور به مردم عینیت بخشید و به برکت این اتفاق ارزشمند نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه ای که در آن زندگی می کنند را دوچندان ساخته است.

آری، به واقع طلوع خورشید فروزان شوراها از بلندای قله های عمران و آبادانی شهرها و روستاها رخدادی پویا و بانشاطی بود که در کشور عزیزمان اجرایی شد و بارقه ی امید را در دل مردم روشن و منور ساخت.

اینجانب ابتدا بر خود فرض و واجب می دانم مراتب تشکر و قدرداني از تلاش هاي همه منتخبين مردم در پنج دوره ی گذشته شوراهای اسلامی شهر لامِرد را به عمل آورده، روز شوراها را خدمت عزیزان و اعضای فعلی شورای اسلامی شهر لامِرد تبریک عرض نموده، ان شاء الله در سایه همدلی و حفظ انسجام فعلی این بزرگواران شاهد خدمت رسانی بهتر و مطلوب تر به مردم شریف و بزرگوار شهر لامِرد باشیم. توفیقات روز افزون همه خدمتگذاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم .

عطااله جوکار  ـ   شهردار لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید