ادامه عمليات لبه گذاری خیابان و بلوار ايمان محله چاه رئيسي، نقشه برداری و پياده سازي ميدان ورودی

در ادامه پروژه ی عمرانی بهسازی خیابان و بلوار ایمان محله چاه رئیسی شهر لامِرد انجام گرفت :

ادامه عمليات لبه گذاری خیابان و بلوار ايمان محله چاه رئيسي، نقشه برداری و پياده سازي ميدان ورودی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه ی پروژه ی بهسازی و نوسازی خیابان و بلوار ایمان محله چاه رئیسی شهر لامِرد، عملیّات لبه گذاری این خیابان و همچنین نقشه برداری و پیاده سازی میدان این خیابان انجام گرفت.

مهندس منصوری مدیر و ناظر پروژه‌های عمرانی شهرداری لامِرد درخصوص این پروژه ی عمرانی _بهسازی بیان داشت : پروژه ی عمرانی _ بهسازی خیابان و بلوار ایمان محله چاه رئیسی شهر لامِرد با تخریب تک لبه های فرسوده ی بلوار ایمان آغاز گردید.

وی افزود : پس از اتمام عملیّات تخریب تک لبه های فرسوده، عملیّات اجرایی تک لبه های جدید بلوار مذکور شروع و در مدت زمان کوتاهی به پایان رسید.

منصوری اضافه نمود : پس از اتمام عملیّات اجرایی تعویض تک لبه های بلوار ایمان، عملیّات اجرایی تک لبه های حاشیه ای خیابان ایمان در دستور کار قرار گرفت و با تلاش و نظارت واحد عمران شهرداری لامِرد این مرحله از پروژه ی عمرانی _ بهسازی خیابان و بلوار ایمان محله چاه رئیسی شهر لامِرد نیز در زمان مقرر و تعیین شده به پایان رسید.

ایشان در در ادامه بیان داشتند : فاز بعدی این پروژه، نقشه برداری و اجرای میدان ورودی به خیابان ایمان بود که این فاز نیز به امتداد عملیّات لبه گذاری شروع و در دستور کار واحد عمران شهرداری لامِرد قرار گرفت.

منصوری در پایان ضمن تشکر از صبوری و همکاری ساکنین بزرگوار خیابان ایمان محله چاه رئیسی بیان داشت : پس از انجام عملیّات نقشه برداری، پیاده سازی نقشه ی میدان ورودی خیابان ایمان نیز انجام گرفته و به زودی عملیّات اجرایی میدان ورودی نیز آغاز خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید