پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، دکتر جوکار شهردار لامِرد به مناسبت روز جهانی کار و کارگر طی پیامی به شرح زیر این روز را تبریک گفت. ⤵️

                                                 بسم الله الرحمن الرحیم

ارزش کارگر، ارزش حیات جامعه است. مقام معظم رهبری (حفظه الله)

کار مایه حیات و زنده بودن هر جامعه است و رونق و طراوت زندگی با کار و تلاش جلا و روشنی می یابد و کارگران، پیشگامان و پرچمداران این حیات پویا و نشاط آفرین می باشند.

روز کارگر، همانا روز تجلیل و قدردانی از بزرگ مردان و زنانی است که حیات فردی و اجتماعی هر جامعه ای مدیون کوشش های بی منت آنان است و هیچ واژه ای را یارای تقدیر از آن کوشش ها، تلاش ها و مجاهدت ها نیست.

آری؛ هزاران درود بر تو و برهمت والای تو ای اسوه ی تلاش و مجاهدت!! دستانت که همانا بوسگاه انبیاء و اولياست تا همیشه دوران پرتوان باد.

اینجانب روزجهانی کار وکارگر را خاضعانه به عزیزان کارگر به خصوص همکاران زحمت کش خود در واحد های مختلف شهرداری لامِرد اعم از پاکبانان،کارگران فضای سبز، کارگران خدمات شهری و سایر عزیزان کارگر شاغل در شهرداری تبریک گفته و در برابر ایثار و احسان شما بزرگواران احساس مباهات می نمایم و از درگاه رب العالمین برای تک تک شما و خانواده های محترمتان طلب شادی و سلامتی نموده و آرزومندم که بتوانیم در راه خدمت به شما عزیزان تلاشگر و کوشاتر باشیم وگرهی از کارتان را بگشاییم.

                                                                 عطااله جوکار _ شهردار لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید