پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم

به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم :  

پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر لامرد، دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت دوازدهم اردیبهشت ماه سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم طی پیامی به شرح زیر این روز را به معلمین عزیز تبریک گفت .

 

                                                     بسم الله الرحمن الرحیم

معلمان پایه ریز تمدن نوین هستند؛ چون نیروی انسانی شایسته اگر نباشد تمدنی به وجود نخواهد آمد.   مقام معظم رهبری ( حفظه الله )

تعلیم و تعلم از شئون الهی است و خداوند این موهبت را به پیامبران و اولیای پاک خویش ارزانی کرده است تا مسیر هدایت را به بشر بیاموزند و چنین شد که تعلیم و تعلم به صورت سنت حسنه ی آفرینش درآمد. انسان نیز با پذیرش این مسئولیت، نام خویش را در این گروه و در قالب واژه مقدس " معلم " ثبت کرده است.

معلم ؛ تو بهار مکرری که با حضور حیات بخش خویش زمستان نادانی را پایان می بخشی. به سخن که می ایستی پنجره ای از امید را بر همگان می گشایی . دغدغه ات همیشه این است که حیات بشر بر مدار ارزش ها و کرامت انسانی بچرخد و شناخت خدا، مکتب و دین همت اساسی آدمی باشد و هیچ بیگانه ای را مجال تجاوز به فرهنگ و ارزش های دینی و اسلامی فراهم نگردد.

اینجانب ضمن گرامی داشت سالگرد شهادت فیلسوف عالی مقام استاد شهید مرتضی مطهری و هفته ی تجلیل از مقام شامخ و والای معلم ، یاد و خاطره ی مرد عرصهی تعلیم و تعلم شهر و شهرستان لامرد زنده یاد دکتر حیاتی و یاران همراهش، بدین وسیله از زحمات و تلاش های خالصانه ی معلمین عزیز در انجام وظیفه ی سنگین خویش در سنگر تعلیم و تربیت صمیمانه تقدیر و تشکر می نماییم. امید است پیوسته موفق و پیروز باشید.

 

                                                      عطااله جوکار ـ  شهردار لامرد

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید