برنامه ی فرهنگی _ ورزشی کوهپیمایی کارکنان شهرداری لامِرد

به مناسبت هفته سلامت انجام شد:

برنامه ی فرهنگی _ ورزشی کوهپیمایی کارکنان شهرداری لامِرد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، به مناسبت هفته سلامت و با حضور تعداد زیادی از کارکنان شهرداری لامِرد، برنامه ی فرهنگی _ ورزشی کوهپیمایی کارکنان شهرداری لامِرد با هدف ترویج فرهنگ ورزش های همگانی در محل مسیر سلامتِ قلّه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار گردید.
جوکار شهردار لامِرد که در این برنامه ی فرهنگی _ورزشی حضور داشتند با گرامی داشت هفته سلامت بیان داشت: سلامت جسم مقدمه ی سلامت روح و روان آدمی است بنابراین با ورزش کردن علاوه بر سلامتی جسم سلامتی روحی و روانی را نیز برای خود به ارمغان می آوریم.
وی با اشاره به برنامه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی کارکنان شهرداری لامِرد افزودند : یکی از مهمترین برنامه های شهرداری لامِرد جهت ایجاد شادابی و افزایش طراوت جسمی و روحی کارکنان برگزاری برنامه های فرهنگی _ ورزشی و رفاهی جهت کارکنان و خانواده های محترم آنها می باشد و به همین منظور چندین برنامه ی ورزشی، فرهنگی و... جهت کارکنان و خانواده های عزیز آنها برگزار شده است و برنامه ی امروز نیز در ادامه ی اجرای چشم انداز سلامت و شادابی کارکنان شهرداری لامِرد می باشد.
وی در پایان ضمن تشکر از حضور و استقبال خوب کارکنان محترم گفتند: برنامه های فرهنگی، ورزشی و رفاهی شهرداری لامِرد ادامه خواهد یافت و در طول سال چندین برنامه ی دیگر تدارک دیده شده که ان شاء الله در زمان تعیین شده انجام خواهد گرفت.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید