برنامه ی زمان بندی جمع آوری زباله خانگی محلاّت شهر لامِرد

در راستای نهضت خدمت رسانی شهرداری لامِرد :

برنامه ی زمان بندی جمع آوری زباله خانگی محلاّت شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه نهضت خدمت رسانی شهرداری لامِرد در سال ۱۴۰۱ برنامه زمان بندی جمع آوری زباله خانگی محلاّت شهر لامِرد جهت اطلاع و رفاه همشهریان  اعلام شد.
فولاده مسوول امور شهر شهرداری لامِرد با اشاره به برنامه ی جمع آوری زباله خانگی محلاّت شهر لامِرد افزود: براساس منطقه بندی صورت گرفته، برنامه ی زمان بندی جمع آوری زباله خانگی محلاّت شهر لامِرد در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در ساعات مشخص شده تنظیم و انجام می گیرد.
وی ادامه داد : طبق برنامه زمان بندی صورت گرفته جمع آوری زباله خانگی محلاّت به این صورت انجام می گیرد
محلات شرق شهر که شامل محلاّت واقع شده در محدوده ی میدان شهدا تا میدان خلیج فارس می باشد در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ زباله های خانگی این محلات توسط نیروهای خدمات شهر شهرداری جمع آوری می گردد.
زباله های خانگی محلات مرکزی شهر که از محدوده میدان شهدا تا محله ی خندق را شامل می شود در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته از ساعت ۶ صبح تا ۱۳ جمع آوری خواهد شد.
محلات غرب شهر که محلات واقع شده از محله خندق تا محله گودبرکه را شامل می شوند در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هفته از ساعت ۱۲ظهر تا ۱۹ عصر زباله های خانگی این محلات جمع آوری خواهد شد.
ایشان در پایان ضمن تقاضا از همشهریان عزیز که در روزها و ساعات تعیین شده با نیروهای خدوم خدمات شهر شهرداری لامِرد همکاری لازم داشته باشند تصریح کرد : اهالی و ساکنین محترم محله بید و مجتمع مسکونی البرز در روزهای یاد شده ی هفته در ساعت های ۶ صبح تا ۱۳ زباله های خانگی آنها جمع آوری خواهد شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید