مراسم تکریم کارگران شهرداری لامِرد برگزار شد.

 

در هفته کار و کارگر ۱۴۰۳ :

مراسم تکریم کارگران شهرداری لامِرد برگزار شد.

 

   به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ در هفته کار و کارگر ۱۴۰۳ و در آستانه ۱۱ اردیبهشت ماه روز کار و کارگر مراسم تکریم کارگران شهرداری لامِرد با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد، اللهیاری معاونت فرماندار شهرستان لامِرد، روحی دبیر خانه کارگر شهرستان های لامِرد و مسولان واحدهای شهرداری لامِرد برگزار گردید.


  در ابتدای این مراسم که کارگران شاغل در واحدهای مختلف شهرداری لامِرد و خانواده های آنها حضور داشتند علی محمودی شهردار لامِرد ضمن عرض تبریک هفته کار و کارگر و خیرمقدم به کارگران و خانواده های آنها افزود: هفته و روز کار و کارگر در واقع بهانه ای است جهت تکریم و قدردانی از کارگران زحمتکش و عزیز که همانا این تکریم به تاسی از تکریم و احترام پیامبران و پیشوایان دینی به جایگاه و مقام کارگر است می باشد.

    محمودی تصریح کرد : ما در شهرداری لامِرد تمام تلاشمان این است که این قشر زحمتکش  و در عین حال ضعیف کارگری را در چارچوب های قانونی یاری و همراهی نماییم تا مشکلات معیشتی و حقوقی آنها را تا مقدار بسیار زیادی حل و مرتفع نماییم.


     در ادامه این مراسم روحی دبیر خانه ی کارگر شهرستان های لامِرد و مُهر و دکتر عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد به ترتیب با بیان سخنانی مراتب قدردانی و تشکر را از جامعه کارگری شاغل در واحدهای مختلف شهرداری لامِرد به عمل آوردند.


    در این مراسم گروه هنری لبخند لامِرد با اجرای میان پرده های طنز و شاد محلی و اجتماعی فضای شادی را برای خانواده های کارگران و حاضران در مراسم به وجود آوردند.


  در پایان این مراسم با اهدای هدایا از زحمات کارگران و همراهی خانواده های آنان قدردانی و خانواده ها در محیطی صمیمی ضیافت شام را میهمان شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد شدند.

 

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید