پایان عملیّات آسفالت خیابان های بوستان، تابناک، خلیج فارس، تربیت و دولت شهر لامرد

 

در ادامه ی پروژه نهضت آسفالت معابر شهر لامِرد :
پایان عملیّات آسفالت خیابان های بوستان، تابناک، خلیج فارس، تربیت و دولت شهر لامرد

     

     به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ پروژه ی نهضت آسفالت معابر شهر لامِرد در سال ۱۴۰۳ با برنامه ریزی های صورت گرفته آغاز گردید.
       محمودی شهردار لامِرد با اشاره به ادامه ی پروژه ی نهضت آسفالت معابر شهر لامِرد در سال ۱۴۰۳ بیان داشت : پروژه ی نهضت آسفالت معابر شهر لامِرد با چشم انداز ۴ ساله در سطح معابر اصلی و فرعی محلاّت شهر لامِرد در نخستین روزهای کاری سال جاری براساس لیست تنطیم شده ی معابر با هماهنگی و همراهی شورای اسلامی شهر لامِرد آغاز و ادامه یافت.
      شهردار لامِرد تصریح کرد : بر همین اساس عملیّات آماده سازی و آسفالت خیابان بوستان در بلوار شهید نعیمی، خیابان های خلیج فارس، تابناک، حاشیه ی خیابان دولت و حاشیه ی خیابان تربیت شهرک هجرت آغاز و در مدت زمان کوتاهی عملیّات اجرایی آنها به پایان و در اختیار همشهریان و ساکنان بزرگوار قرار گرفت.
      وی در پایان با تشکر از صبوری مردم شریف و همراهی اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد افزودند: نهضت آسفالت معابر محلاّت شهر لامِرد براساس برنامه ریزی های صورت گرفته ادامه خواهد داشت و در موازات آن پروژه ی لکه گیری معابر و کوچه های محلاّت نیز آغاز و انجام خواهد گرفت.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید