پايان عمليات بهسازي بلوار ایمان، اصلاح هندسی و اجرای ميدان ورودی محله چاه رئیسی شهر لامِرد

 

در ادامه پروژه های ی عمرانی و بهسازی شهرداری لامِرد انجام گرفت :

پايان عمليات بهسازي بلوار ایمان، اصلاح هندسی و اجرای ميدان ورودی محله چاه رئیسی شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه ی پروژه های عمرانی، بهسازی و نوسازی شهرداری لامِرد در خیابان ها و بلوارهای سطح شهر، عملیّات بهسازی و لبه گذاری بلوار ایمان، اصلاح هندسی و اجرای میدان ورودی محله ی چاه رئیسی شهر لامرد به پایان رسید.
مهندس بهمن نژاد معاون شهرداری لامِرد درخصوص این پروژه ی عمرانی _بهسازی بیان داشت : پروژه ی عمرانی _ بهسازی خیابان و بلوار ایمان محله چاه رئیسی شهر لامِرد با تخریب تک لبه های فرسوده ی بلوار ایمان آغاز گردید.
وی افزود : پس از اتمام عملیّات تخریب تک لبه های فرسوده، عملیّات اجرایی تک لبه های جدید بلوار مذکور شروع و در مدت زمان کوتاهی به پایان رسید.
مهندس بهمن نژاد اضافه نمود : پس از اتمام عملیّات اجرایی تعویض تک لبه های بلوار ایمان، عملیّات اجرایی تک لبه های حاشیه ای خیابان ایمان در دستور کار قرار گرفت و با تلاش و نظارت واحد عمران شهرداری لامِرد این مرحله از پروژه ی عمرانی _ بهسازی خیابان و بلوار ایمان محله چاه رئیسی شهر لامِرد نیز در زمان مقرر و تعیین شده به پایان رسید.
ایشان در در ادامه بیان داشتند : پس از تایید شورای ترافیک شهرستان فاز بعدی این پروژه که نقشه برداری، اصلاح هندسی و اجرای میدان ورودی به خیابان ایمان بود در دستور کار قرار گرفت به گونه ای که همزمان با اجرای عملیّات لبه گذاری بلوار ایمان، عملیّات اجرایی این مرحله از پروژه نیز آغاز گردید.
وی در ادامه بیان داشت : پس از انجام عملیّات نقشه برداری، پیاده سازی نقشه ی میدان ورودی خیابان ایمان نیز انجام و عملیّات اجرایی میدان ورودی نیز آغاز و در مدت زمان مقرر تعیین شده انجام و به پایان رسید.
بهمن نژاد در پایان ضمن تشکر از صبوری و همراهی ساکنین محله چاه رئیسی گفتند : در انجام پروژه ی بهسازی بلوار ایمان محله چاه رئیسی و اجرای میدان ورودی این بلوار صبوری ساکنین بزرگوار این محله و همراهی آنها با عوامل اجرایی این پروژه همانند مردم سایر محلات شهر ستودنی و قابل تقدیر است که از همه این عزیزان تشکر می نماییم و امیدواریم اجرای این پروژه آرامش و طراوت شهری را برای این عزیزان فراهم آورد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید