پیام تبریک شهردار لامِرد به مناسبت هفته دولت

جوکار شهردار لامِرد ، به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد، شهردار لامِرد به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت و بزرگداشت روز کارمند پیام تبریکی صادر کرد.
متن پیام به شرح زیر است :
بسم الله الرحمن الرحیم
اوراق تقویم ایران اسلامی را که ورق می زنیم، برگ برگ آن زرین به عزت و افتخار می باشد. آری؛ تاریخ ایران اسلامی همواره شاهد ایثارگری ها ، رشادت ها و از خود گذشتگی های بزرگ مردانی بوده که غیر از خدا هیچ نمی دیدند و تمام هدفشان خدمت صادقانه و خالصانه به مردم و اعتلای اهداف والا و مقدس انقلاب اسلامی بوده است.
هفته دولت؛ بهترین فرصت برای تبیین گفتمان و بیان دستاوردها و خدمات نظام مقدس اسلامی است و یادآوری برای خدمات راستين و ماندگار شهيدان معزز و والامقام رجايي و باهنر به عنوان اسوه‌های جاویدان تقوا، فضایل انسانی و خدمتگزاری بی منت و خاصانه برای همه اقشار و به ویژه دولتمردان درهمه ادوار و زمان ها می‌باشد.
در حقیقت هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با این شهیدان عزیز افق های تازه ای از پیشرفت ، توسعه و شکوفایی به منصه ظهور رسانده و زمینه های رشد و پیشرفت روزافزون میهن عزیز اسلامی را در زمینه ها و جهات مختلف فراهم آورند و
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت رابه همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی خصوصا"کارمندان و کارگران زحمتکش شهرداری لامرد که شبانه روز در راه عمران و توسعه شهری و فراهم کردن آسایش شهروندان عزیز تلاش می کنند تبریک عرض نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماییم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید