نشست شهردار و کارشناسان شهرداری لامِرد با مدیران شرکت‌های مسافربری شهر لامِرد

نشست شهردار و کارشناسان شهرداری لامِرد با مدیران شرکت‌های  مسافربری شهر لامِرد

به منظور ساماندهی حمل و نقل دورن و برون شهری نشست شهردار و کارشناسان شهرداری با مدیران شرکت‌های حمل و نقل مسقر در شهر لامِرد برگزار گردید.
این جلسه با حضور شهردار و کارشناسان شهرداری لامِرد، نمایندگان شرکت های مسافربری دورن و برون شهری و مسوول حمل و نقل اداره راه و شهرسازی لامِرد در محل دفتر شهردار برگزار شد.
در ابتدای این جلسه جوکار شهردار لامِرد ضمن عرض خوش آمد خدمت حاضران در جلسه از همکاری و تلاش عزیزان در امر حمل و نقل دورن و برون شهری، خواستار همراهی شرکت های مسافربری با شهرداری لامِرد در موضوع ساماندهی امر حمل و نقل درون شهری شدند.
در ادامه جلسه نمایندگان شرکت های مسافربری حاضر در جلسه  نقطه نظرات و پیشنهادات خود درخصوص موضوع جلسه را بیان داشته و آمادگی خود جهت همکاری با مجموعه ی شهرداری لامِرد مبنی بر ساماندهی امر حمل و نقل شهری و برون شهری اعلام نمودند.
در پایان این نشست مقررشد از آنجایی که ساختمان پایانه ی مسافربری شهر لامِرد جهت استقرار شرکت‌های مسافربری طی سال‌های گذشته احداث شده است، مقرر گردید شرکت‌های مسافربری پیشنهادات خود را جهت ساماندهی هرچه سریع تر امر حمل و نقل شهری به شهرداری لامِرد ارائه نمایند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید