آغاز عملیات بهسازی و اجرایی باند غربی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد

در ادامه ی عملیات بهسازی بلوار شهید انصاری :

آغاز عملیات بهسازی و اجرایی باند غربی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه عملیات عمرانی و بهسازی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد، عملیات اجرایی باند غربی این بلوار آغاز گردید.
مدیر اجرایی و ناظر این پروژه ی عمرانی بیان داشت : عملیات بهسازی و عمرانی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد در دو فاز طراحی شده است. فاز اول این پروژه ی عمرانی بهسازی باند شرقی این بلوار که شامل عملیات آسفالت برداری، لبه گذاری، زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت بود از اوایل مهرماه ۱۴۰۱ آغاز ودر مدت زمان ۲۵ روز کاری به پایان رسید. 
مهندس عباسی درخصوص فاز دوم این پروژه افزودند: فاز دوم پروژه ی عمرانی بلوار شهید انصاری بهسازی باند غربی این بلوار می باشد. 
ایشان ادامه دادند: فاز دوم این پروژه همانند فاز اول شامل عملیات آسفالت برداری، لبه گذاری، زیرسازی، قیرپاشی و آسفالت می باشد.
مهندس عباسی درخصوص تفاوت فاز دوم این پروژه ی عمرانی با فاز اول گفتند: تفاوت فاز دوم پروژه ی عمرانی بلوار شهید انصاری با فاز اول این پروژه در این می باشد که فاز دوم در دو مرحله انجام خواهد شد.
مرحله ی اول فاز دوم از میدان مادر تا خیابان شاه حسن و مرحله ی دوم از خیابان شاه حسن تا میدان شهدا را در بر می گیرد که عملیات اجرایی مرحله اول باندغربی این بلوار صبح امروز سه شنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۱ با عملیات آسفالت برادری آغاز شده است. 
مدیر و ناظر این پروژه ی عمرانی در پایان ضمن تشکر از صبوری و همکاری همشهریان عزیز و بزرگوار ابراز امیدواری کردند در کوتاهترین زمان ممکن عملیات اجرایی باند غربی بلوار شهید انصاری انجام و در اختیار همشهریان عزیز قرار گیرد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید