آغاز عملیّات قیرپاشی قطعه شمالی باند غربی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد

در ادامه عملیّات عمرانی باند غربی بلوار شهید انصاری صورت گرفت :

آغاز عملیّات قیرپاشی قطعه شمالی باند غربی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه عملیّات بهسازی و عمرانی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد، عملیّات قیرپاشی قطعه شمالی باند غربی این بلوار انجام گرفت.
عباسی مدیر و ناظر این پروژه ی عمرانی درخصوص ادامه عملیّات عمرانی پروژه ی بلوار شهید انصاری بیان داشت: پس از انجام و پایان یافتن  عملیّات آسفالت برداری، لبه گذاری و زیرسازی قطعه های شمالی و جنوبی باند غربی و انجام آزمایشات فنی و عمرانی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد، براساس برنامه ی زمانبندی این پروژه؛ عملیّات قیرپاشی قطعه شمالی باند غربی این بلوار انجام پذیرفت.
وی ادامه داد: پس از پایان یافتن عملیّات قیرپاشی قطعه شمالی باند غربی بلوار شهید انصاری، ادامه عملیّات عمرانی این پروژه ی طبق برنامه ی زمانبندی انجام خواهد شد.
ایشان با اشاره به انجام این پروژه ی عمرانی طبق برنامه زمانبندی تنظیمی افزود: امیدواریم این پروژه ی عمرانی در زمان مقرر تعیین شده به اتمام و در اختیار همشهریان بزرگوار قرار دهیم.
عباسی در پایان ضمن تشکر از همراهی و همکاری مردم عزیز در اجرای این پروژه تصریح کرد: از همشهریان بزرگوار خواهشمندیم به هشدارهای ایمنی و ترافیکی نصب شده در این پروژه توجه بیشتری نموده و در رعایت این هشدارها همکاری بیشتری با عوامل اجرایی این پروژه نمایند تا شاهد بروز حادثه و رخداد ناگوار برای همشهریان عزیز نباشیم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید