پایان گُل کاری و زیباسازی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد

در ادامه نهضت زیباسازی بلوار ها و میادین شهر لامِرد صورت پذیرفت :

پایان گُل کاری و زیباسازی بلوار شهید انصاری شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه نهضت زیباسازی بلوارها و میادین شهر لامِرد، گُل کاری و زیباسازی میدان شهدا و بلوار شهید انصاری شهر لامِرد انجام گرفت.
مهندس فولاده مسئول امور شهر شهرداری لامِرد درخصوص نهضت زیباسازی میادین و بلوارها شهر لامِرد بیان داشت: با آغاز فصل گُل کاری، واحدفضای سبز امور شهر شهرداری لامِرد عملیّات زیباسازی و گُل کاری بلوارها و میدان های شهر لامِرد را با عنوان « نهضت زیباسازی محیط شهری» با گُل کاری میدان امام خمینی (ره) شروع نمود.
وی ادامه داد : با توجه به اقلیم گرم و خشک شهر لامِرد واحد امور شهر شهرداری لامِرد جهت شادابی، زیبایی و لطافت محیط شهری گُل های مناسب با شرایط آب و هوایی شهر لامِرد در گلخانه متعلق به شهرداری لامِرد نشاکاری شده و جهت کاشت در میدان ها و بلوارهای شهر در اختیار نیروهای زحمتکش فضای سبز امور شهر شهرداری لامِرد داده می شود.
فولاده در پایان با تشکر از زحمات نیروهای پرتلاش فضای سبز واحد امور شهر شهرداری لامِرد افزود: هدف نهایی تلاش های مجموعه امور شهر شهرداری لامِرد اعم از نیروهای فضای سبز و خدمات شهر ایجاد محیط شاداب، زیبا و سالم شهری برای همشهریان عزیز و بزرگوار می باشد که امیدواریم توانسته باشیم در تحقق این هدف قدم های موثر و مفیدی برداشته باشیم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید