ادامه ی عملیّات رنگ آمیزی سنگ لبه بلوارهای سطح شهر لامِرد

در راستای خدمت رسانی شهرداری لامِرد به همشهریان بزرگوار صورت گرفت :

ادامه ی عملیّات رنگ آمیزی سنگ لبه بلوارهای سطح شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر، عملیّات رنگ آمیزی سنگ لبه بلوار های سطح شهر با درصد پیشرفت و سرعت بالا در حال انجام است. .
جوکار شهردار لامِرد در بازدید از پروژه ی رنگ آمیزی سنگ لبه بلوارهای سطح شهر بیان داشت: پروژه‌ی رنگ آمیزی سنگ لبه بلوار های سطح شهر لامِرد از روزهای پایانی سال ۱۴۰۱ آغاز و با سرعت بالایی در حال انجام است به صورتی که تعداد بسیاری از بلوارها عملیّات رنگ آمیزی آنها انجام و به پایان رسیده است. 
وی افزود : این پروژه ی زیباسازی شهری در بلوارهای زنده یاد حیاتی، جمهوری اسلامی، شهید مطهری، آزادگان شرقی و غربی، غدیر و ۲۲ بهمن در رنگ های سبز، آبی، قرمز و سفید اجرا شده و عملیّات اجرایی آنها پایان یافته است.
ایشان ادامه داد : این پروژه ی شهری در طول ۲۲ کیلومتر و از محل اعتبارات درآمدی شهرداری در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام شده است.
جوکار در پایان با اشاره به ادامه داشتن این پروژه ی شهری افزودند: اجرای این پروژه ی زیباسازی ادامه خواهد داشت به گونه ای که رنگ آمیزی سنگ لبه ی  بلوارهای پاسداران و جهاد نیز اضافه بر برنامه پیش بینی شده در دستور کار قرار گرفته و انجام خواهد گرفت.
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید