آغاز فاز اول بازگشایی ادامه ی مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد

 

در ادامه ی انجام پروژه های عمرانی و به منظور رفع مشکلات ترافیکی :

آغاز فاز اول بازگشایی ادامه ی مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، به منظور کاهش بار ترافیکی بلوار شهید مطهری و کاهش سوانح رانندگی فاز اول بازگشایی ادامه ی مسیر بلوار معلّم شهر لامِرد آغاز گردید.
بهمن نژاد درخصوص مشخصات فنی این پروژه ی عمرانی _ ترافیکی بیان داشت :
با شروع و آغاز فعالیت مدیریت جدید شهری، توسعه بلوارها و مسیرهای آسفالته با هدف بازشدن گره های ترافیکی در دستور کار شهرداری لامِرد قرار گرفت و در همین راستا فاز اول ادامه مسیر بلوار معلّم که تا رودخانه ی فاریابو ادامه خواهد یافت آغاز گردید. 
وی افزود : این پروژه ی عمرانی _ ترافیکی شامل اجرای و احدات ۵ پل، خاکبرداری، خاکریزی، اجرای رفوژ وسط تک لبه کناری سواره رو، بیس ریزی و اجرای پایه های روشنایی می باشد.
معاون شهردار لامِرد افزود : این پروژه در چند فاز اجرا خواهد شد که فاز اول آن توسط واحد عمران شهرداری لامِرد در حال اجرا می باشد که هدف از اجرای آن کاهش بار ترافیکی شهری و همچنین پایین آمدن سوانح رانندگی و افزایش آرامش شهری می باشد.
بهمن نژاد با اشاره به برگزاری جلسات متعدد فنی و ترافیکی با مشاور این پروژه  افزودند: جهت اجرای هرچه سریع تر این پروژه ی شهری جلسات فراوانی با مشاور این پروژه برگزار شده و پلان مسیر و همچنین پروفیل های عرضی و طولی آن تهیه شده است. 
وی در پایان بیان داشت : تلاش مجموعه ی مدیریتی شهرداری لامِرد بر آن است فاز اول این پروژه تا مرحله آسفالت ادامه یابد و به همین منظور در حال رایزنی با اداره راه و شهرسازی لارستان جهت انجام آسفالت به صورت مشارکتی می باشیم. 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید