آغاز عملیّات اجرایی پروژه ی مشارکتی سنگفرش کوچه های سطح شهر لامِرد

در پی استقبال همشهریان لامِردی :

 عملیّات اجرایی پروژه ی مشارکتی سنگفرش کوچه های سطح شهر لامِرد آغاز گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، بدنبال اعلام شهرداری مبنی بر انجام پروژه ی سنگفرش نمودن کوچه ها به صورت مشارکتی و در پی استقبال همشهریان عزیز از این طرح عملیّات اجرایی پروژه ی مذکور در دو نقطه از شهر لامرد آغاز گردید.
جوکار شهردار لامِرد درخصوص این پروژه ی مشارکتی بیان داشت : در آغازین روزهای سال ۱۴۰۲ شهرداری لامِرد آمادگی خود مبنی بر انجام پروژه ی سنگفرش نمودن کوچه های سطح شهر به صورت مشارکتی با همشهریان بزرگوار را اعلام نمود.
شهردار لامِرد افزود : در پی استقبال همشهریان عزیز از پروژه ی مشارکتی، این پروژه در دو کوچه واقع در مرکز و غرب شهر با مشارکت ساکنین این کوچه ها آغاز گردید.
وی ادامه داد : درحال حاضر عملیّات اجرایی این پروژه ی مشارکتی در کوچه ی شماره ۵ خیابان صاحب الامر محله لامِرد و کوچه ی شماره ی ۱۴ خیابان امامت محله زیارت آغاز شده و در حال انجام می باشد. 
ایشان در پایان اضافه نمود : در این پروژه ی مشارکتی شهرداری لامِرد مصالح و سنگفرش مورد نیاز را فراهم خواهد نمود و ساکنین محل اجرای این پروژه تنها هزینه دستمزد اجرای پروژه را پرداخت خواهند نمود. 
لازم به توضیح است عملیّات اجرایی این پروژه براساس درخواست ساکنین محترم کوچه یا معبر و پس از طی مراحل فنی و اداری آغاز و انجام خواهد گرفت. 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید