مراسم تجلیل از کارگران شاغل در شهرداری لامِرد

به مناسبت روز جهانی کار و کارگر توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد برگزار شد :

مراسم تجلیل از کارگران شاغل در شهرداری لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در هفته گرامی داشت کار و کارگر و یازدهم اردیبهشت ماه روز کارگر، از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد مراسم بزرگداشت تجلیل از  کارگران خدوم شاغل در واحدهای مختلف شهرداری لامِرد که شامگاه سه شنبه با حضور اللهیاری معاون فرماندار لامرد، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامرد، جمعی از مدیران شهرستانی و کارگران شهرداری برگزار شد، از کارگران نمونه واحدهای مختلف شهرداری تجلیل شد.

شهردار لامرد در  ابتدای این مراسم ضمن عرض تبریک روز کارگر و خیرمقدم خدمت به مهمانان، کارگران و خانواده ی کارگران شهرداری لامِرد اظهار داشت: همه ی ما به نوعی کارگر هستیم و هر کس در هر جایگاه اجتماعی خود باید به کارگر بودن خود افتخار کند چرا جایگاه کار و کارگر در آموزه های دین مبین اسلام و کلام انبیاء جایگاهی رفیع بوده و تا آنجا که رسول مکرم اسلام(ص) خود بر دستان کارگران بوسه می زند و دیگران را نیز به عمل سفارش می کند.

دکتر جوکار شهردار لامرد به بیان مقام و جایگاه کارگران پرداخت و گفت: کارگران ارزش و قداست دارند و کار و کارگری در آیین جهانی اسلام و فرهنگ اصیل ایرانی جایگاه رفیعی دارد.

شهردار لامرد در ادامه با بیان نقش خدماتی و عمرانی شهرداری در ساختار اداری و اجرایی کشور گفت: همه کارکنان شهرداری از مدیر و مسوول اداری گرفته تا راننده و پاکبان همه کارگر هستیم و به این شغل و جایگاه اجتماعی خود افتخار می کنیم.

وی همچنین افزود: اگر تنها یک روز وقفه در کار شهرداری پیش بیاید آن موقع است که اهمیت و حجم کار شهرداری و کارگران خدوم و زحمتکش این نهاد خدمتگزار آشکارتر می شود.

وی در همین زمینه اضافه کرد: نقش کلیدی کارگران زحمتکش با تلاش و فداکاری آنها در تمامی بخش های خدماتی، عمرانی، فضای سبز و ... نمود و روشن می شود. 
در ادامه این آئین دکتر بهادر، رییس شورای اسلامی شهر لامرد نیز بر جایگاه رفیع کارگران در چرخه حیات کشور و یک شهر تأکید کرد و گفت: در همه عرصه های تولید چه تولید کالا و چه تولید خدمات نقش محوری با کارگران است و به برکت بازوان توانای جامعه کارگری بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و خدماتی به گردش و زندگی جریان می یابد.

بهادر در ادامه سخنان گفت: همه ما می دانیم که مشکلات زیادی زندگی و معیشت جامعه کارگری را تحت تاثیر قرار داده است که به برکت قناعت و تلاش و کوشش شبانه روزی کارکنان شهرداری اعم از کارگر و کارمند امورات شهر در آرامش و سلامت به سوی توسعه و بهبود پیش می رود.

رییس شورای اسلامی شهر لامرد تأکید کرد: در نتیجه تلاش و زحمت شما عزیزان کارگر اعتماد و حمایت مردمی از شهرداری در سال گذشته و امسال به طور محسوسی افزایش یافته و شورای اسلامی شهر قدردان این زحمات و ایثارگری های شماست.

وی افزود: مشکلات کارگران زیاد است و ما بر همه این مشکلات آگاهیم اما این موانع نباید ما را در انجام تعهد و رسالت بزرگی که در قبال مردم شهرمان داریم دلسرد کند و باید هر روز بیشتر از دیروز بر تلاش و کوشش خود بیافزاییم تا بتوانیم انتظارات به حق مردم و شهروندان عزیزمان را برآورده سازیم.

اللهیاری معاون فرماندار شهرستان لامِرد سخنران بعدی این مراسم بودند که ضمن تشکر از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد در برنامه ریزی و اجرای این مراسم تصریح کرد: تلاش های شهرداری و شورای شهر که در بسیاری از موارد توسط شما کارگران صورت می گیرد قابل تقدیر است به نحوی که آثار آن به طور محسوس و آشکار بر همه مردم شهر لامِرد نمایان است. 
در این مراسم که خانواده های کارگران شاغل در واحدهای مختلف شهرداری لامِرد نیز حضور داشتند از چهار نفر از کارگران نمونه واحدهای شهرداری لامِرد با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد و در پایان مراسم نیز از همه مدعوین پذیرایی به عمل آمد. 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید