پایان عملیّات اجرایی پروژه ه ی مشارکتی سنگفرش کوچه ی شرقی مسجد محله سورغال شهر لامِرد

در ادامه پروژه ی سنگفرش مشارکتی معابر و کوچه ها انجام گرفت:

پایان عملیّات اجرایی پروژه ه ی مشارکتی سنگفرش کوچه ی شرقی مسجد محله سورغال شهر لامِرد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، عملیّات اجرایی پروژه ی مشارکتی سنگفرش کوچه ی شرقی پشت مسجد محله سورغال شهر لامِرد به پایان رسید.
مهندس بهمن نژاد معاون شهردار لامِرد درخصوص پروژه‌ی مشارکتی سنگفرش نمودن کوچه ها و معابر سطح شهر لامِرد بیان داشت : پروژه‌ی مشارکتی سنگفرش کوچه ها و معابر براساس درخواست همشهریان و ساکنین کوچه ها و معابر در سطح شهر انجام می گیرد به گونه ای که تاکنون چندین پروژه مشارکتی سنگفرش در کوچه های شهر لامِرد آغاز و به اتمام رسیده است از جمله کوچه هایی شماره ی ۱۴ خیابان امامت محلّه ی زیارت و شماره ۵ خیابان صاحب الامر شهر لامِرد ، عملیّات اجرایی سنگفرش نمودن آنها انجام و به اتمام رسیده است.
وی همچنین اضافه نمود: پروژه ی سنگفرش کوچه ها شامل عملیّات اجرای کانیوا و سنگفرش می باشد که در ابتدا عملیّات فنی شامل نقطه زنی و برداشت کوچه انجام و سپس عملیّات اجرای کانیوا در وسط کوچه براساس نقطه زنی ها و نقشه برداری های صورت گرفته ی فنی انجام می گیرد و در نهایت نیز عملیّات سنگفرش کوچه انجام می گیرد.
بهمن نژاد در ادامه افزود: عملیّات اجرایی سنگفرش کوچه های ۱۴ خیابان امامت محله زیارت شهر لامِرد با نظارت واحد عمران و توسط پیمانکار مشخص شده آغاز و در کوتاهترین زمان ممکن و بدون توقف انجام و به پایان رسید و در آستانه عید سعید فطر ۱۴۰۲ به عنوان عیدی شهرداری لامِرد تقدیم همشهریان و ساکنین بزرگوار این کوچه گردید.
ایشان ضمن اشاره به ادامه دار بودن پروژه ی مشارکتی سنگفرش کوچه ها( براساس درخواست های ساکنین کوچه ها) در سطح شهر گفتند : کوچه ی شماره ی ۵ خیابان صاحب الامر نیز یکی دیگر از کوچه هایی بود که این پروژه ی مشارکتی در آن انجام و به پایان رسیده است.
ایشان افزودند : یکی دیگر از کوچه هایی که پروژه ی مشارکتی سنگفرش نمودن آن در دستور کار واحد عمران شهرداری قرار گرفت کوچه ی شرقی مسجد محلّه ی سورغال شهر لامِرد بود که پس از ثبت درخواست ساکنین محترم این کوچه عملیّات اجرایی آن توسط پیمانکار پروژه آغاز گردید و پس از انجام مراحل اجرایی سنگ کانیوا، سنگفرش نمودن آن انجام و در مدت زمان مشخص شده به پایان رسید و در اختیار همشهریان عزیز آن کوچه قرار گرفت.
بهمن نژاد در پایان اضافه نمودند : در پروژه ی مشارکتی سنگفرش کوچه ها، مصالح و سنگفرش مورد نیاز را شهرداری لامِرد فراهم خواهد نمود و ساکنین محترم محل اجرای این پروژه تنها هزینه دستمزد اجرای پروژه را پرداخت می نمایند.
لازم به توضیح است عملیّات اجرایی این پروژه براساس درخواست ساکنین محترم کوچه یا معبر و پس از طی مراحل فنی و اداری آغاز و انجام می گیرد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید