آغاز عملیّات قالب بندی و بتن ریزی پل های بلوار شهيد نعيمی شهر لامِرد

در ادامه پروژه ی تعریض پل های بلوار شهید نعیمی شهر لامِرد انجام گرفت :

آغاز عملیّات قالب بندی و بتن ریزی پل های بلوار شهيد نعيمی شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه ی عملیّات اجرایی تعریض پل های بلوار شهید نعیمی شهر لامِرد، مرحله ی قالب بندی و بتن ریزی پل های این بلوار آغاز گردید. 
دکتر جوکار شهردار لامِرد در بازدید از این پروژه ی عمرانی _ ترافیکی بیان داشت : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در واحد عمران شهرداری لامِرد، بهسازی و ساماندهی بلوار شهید نعیمی به عنوان اولین پروژه ی عمرانی _ ترافیکی سال ۱۴۰۲ در دستور کار این واحد شهرداری لامِرد قرار گرفت و در اولین مرحله از این پروژه ی عمرانی _ ترافیکی تعریض پل های موجود در بلوار شهید نعیمی آغاز گردید.
وی درخصوص عملیات اجرایی صورت گرفته در این پروژه افزود : از شروع عملیات اجرایی پروژه ی تعریض پل های بلوار شهید نعیمی تاکنون عملیات نقشه برداری، خاکبرداری دها نه ی تمامی پل ها ( سه دهانه ی ۵ متری رودخانه ی خینه و یک دهانه ی  ۸ متری رودخانه ی فصلی نیدان) انجام شده است. 
دکتر جوکار در جریان بازدید از این پروژه با اشاره به پیشرفت رضایت بخش این پروژه درخصوص ادامه ی عملیات اجرایی این پروژه نیز بیان داشت :  پس از اتمام عملیات نقشه برداری و خاکبرداری بلافاصله و بدون توقف عملیات مِگر ریزی و قالب بندی در دهانه های پل های باند جنوبی بلوار انجام گرفت. 
ایشان ادامه دادند : با پایان عملیات مِگرریزی و قالب بندی، عملیات مرحله ی  بتن ریزی دهانه ی باند جنوبی پل خینه و همچنین پل رودخانه ی فصلی نیدان آغاز و درحال انجام می باشد. 
شهردار لامِرد در پایان بازدید از این پروژه ی عمرانی _ ترافیکی بیان داشتند : سرعت انجام عملیات اجرایی در این پروژه براساس برنامه ی تنظیمی زمان بندی شده در حال انجام می باشد و امیدواریم به حول و قوه الهی بدون مشکل در زمان مقرر تعیین شده انجام و به بهره برداری برسد و ما شاهد کاهش بار ترافیکی و حوادث ناگوار در این بلوار ورودی شهر لامِرد باشیم. 

لازم به توضیح است پروژه ی تعریض پل های بلوار شهید نعیمی شهر لامِرد، شامل تعريض پل سه دهانه  ٥ متری رودخانه خينه و پك تك دهانه ٨ متری رودخانه فصلی نيدان بوده که به صورت امانی در حال اجرا می باشد.   

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید