دیدار شهردار لامِرد با رئیس و کارکنان اداره محیط زیست لامِرد

به مناسبت هفته محیط زیست انجام شد :
دیدار شهردار لامِرد با رئیس و کارکنان اداره محیط زیست لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، دکتر جوکار شهردار لامِرد به مناسبت هفته محیط زیست با رئیس و کارکنان اداره محیط زیست شهرستان لامِرد دیدار کردند.
دکتر جوکار در ابتدای این دیدار ضمن تبریک هفته ی محیط زیست به رئیس، کارکنان و محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان لامِرد بیان داشتند : خدمت در سنگر حفاظت از محیط زیست و طبیعت خود را می توان به نوعی جهاد جاریه نامید که برکات دنیوی و اخروی فراوانی را برای آدمی در بر خواهد داشت.
وی در ادامه این دیدار افزود: تعامل شهرداری و محیط زیست در سطح بسیار مناسب و هماهنگی بالایی در مسائل و موارد محیط زیستی بین دو نهاد خدمت رسان وجود دارد که این تعامل باعث شده در سایت دفن زباله ی شهرداری لامِرد از نظرات کارشناسان اداره محیط زیست شهرستان لامِرد بهره گیریم و مشکلات پیش آمده را برطرف نماییم.
برومندفر نیز ضمن تشکر از حضور شهردار لامِرد بیان داشت : به نمایندگی از خانواده ی بزرگ محیط زیست از حضور و محبت جنابعالی و مجموعه‌ی شهرداری لامِرد به مجموعه ی محیط زیست شهرستان لامِرد کمال تشکر و قدردانی به عمل می آورم.
ریاست اداره محيط زيست شهرستان لامِرد در ادامه این دیدار افزودند: از شاخص های مهم و بارز مردم شهرستان لامِرد علاقه بسیار و همکاری موثر این مردمان طبیعت دوست با اداره ی محیط زیست شهرستان می باشد که این همکاری مردم و همیار محیط زیست موجب نتایج بسیار خوبی در حفظ محیط زیست و حتی جلوگیری از انقراض برخی گونه های پرندگان و حیوانات را دربر داشته است.
ایشان همچنین اضافه نمود : یکی از بزرگترین مشکلاتی که در حوزه ی حفاظت از محیط زیست با آن روبرو هستیم بی تفاوت بودن افراد جامعه نسبت به محیط زیست پیرامونی خود می باشد که این بی تفاوتی خود سرمنشا بسیاری از نابسامانی زیستی و برهم خوردن نظم اکوسیستمی می باشد.
برومندفر در پایان با اشاره به حفاظت مشارکتی بسیار خوب مردم شهرستان لامِرد در قالب طرح حامی محیط زیست بیان داشت : مردم شهرستان لامِرد با شرکت در طرح حامی محیط زیست یکی از شهرستان های پیش رو استان فارس در این طرح مشارکتی می باشند که امیدواریم این مشارکت و همراهی همچنان ادامه داشته باشد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید