پیام تبریك شهردار لامِرد به مناسبت هفته قوه قضائیه

 

پیام تبریك شهردار لامِرد به مناسبت هفته قوه قضائیه

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، دکتر عطااله جوکار شهردار لامِرد ، طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

                                                          بسم الله الرحمن الرحیم
فرارسیدن هفته ی قوه ی قضائیه فرصتی است مغتنم تا تلاش ها و کوشش های خادمان بی ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خصوص نهاد قوه ی قضائیه را پاس بداریم. 
به واقع صیانت از کرامت انسانی و تلاش در جهت برقراری عدالت، تحقق حقوق شهروندی و همچنین دفاع از مظلومان نیز از رسالت‌های مهم دستگاه قضایی هر کشور می باشد. 
بی شک بخش بزرگی از امنیّت پایدار، برقراری نظم و تأمین آرامش اجتماعی در هر جامعه ای حاصل کوشش و همّت مسئولان قضایی و بخش های مختلف دستگاه قضا است که در مبارزه با قانون شکنی ها و ناهنجاری های اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند. 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید  گرانقدر دکتر بهشتی (ره) و یاران باوفایش، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه و دست اندر کاران امر قضا و قضاوت در شهرستان لامِرد بویژه ریاست و دادستان محترم، کارکنان و همکاران گرانقدرشان در مجموعه ی دادگستری شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند متعال موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مردم شریف شهرستان لامِرد را برای این عزیزان مسألت دارم.

                    عطااله جوکار
                    شهردار لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید