آغاز عمليات اجرايی احداث پُل بتنی رودخانه فاریابو واقع در شرق شهر لامِرد

در ادامه پروژه های ی عمرانی و بهسازی شهرداری لامِرد انجام گرفت :
آغاز عمليات اجرايی احداث پُل بتنی رودخانه فاریابو واقع در شرق شهر لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه ی پروژه های عمرانی، بهسازی و نوسازی شهرداری لامِرد عملیّات اجرایی احداث پُل بتنی رودخانه فاریابو واقع در شرق شهر لامِرد آغاز گردید. .
مهندس بهمن نژاد معاون اجرایی شهرداری لامِرد درخصوص این پروژه ی عمرانی بیان داشت : براساس برنامه ریزی های صورت گرفته در واحد عمران شهرداری لامِرد، ساماندهی رودخانه ی فاریابو واقع در شرق شهر لامِرد در دستور کار این واحد قرار گرفت و در همین راستا عملیّات اجرایی احداث پُل بتنی یک دهانه ی ۸ متری بر روی عرض این رودخانه آغاز گردید.
وی درخصوص مشخصات فنی این پروژه ی عمرانی افزود: این عمليات اجرايی شامل احداث پُل بتنی تک دهانه ۸ متری برعرض رودخانه ی فاریابو می باشد که پس از انجام مراحل طراحی، نقشه برداری و پیاده سازی، با انجام عملیّات خاکبرداری احداث این پُل وارد مرحله اجرایی گردید که با ساخت و بهره برداری این پُل بتنی تک دهانه از بروز مشکلات و آسیب در فصل بارندگی کاسته شود.
بهمن نژاد در پایان با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی شهرداری لامِرد در طول سال جاری ادامه خواهد داشت اضافه نمود: این پروژه ی احداث به صورت امانی در حال اجرا می باشد که امیدواریم با اتمام آن در زمان تعیین شده شاهد بهبود وضعیت و همچنین کاهش حوادث ناشی از بارندگی های سیلابی در این رودخانه باشیم.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید