صعود گروه کوهنوردی کارکنان شهرداری لامِرد به قله دنا

در یک اقدام فرهنگی _ ورزشی انجام گرفت:

صعود گروه کوهنوردی کارکنان شهرداری لامِرد به قله دنا

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، همزمان با سالروز ورود آزادگان سرفراز به میهن اسلامی، در آستانه فرارسیدن ی هفته دولت سالروز شهادت شهیدان رجائی و باهنر، اربعین حسینی و روز کارمند طی یک برنامه ی فرهنگی _ ورزشی صعود گروه کوهنوردی کارکنان شهرداری لامِرد به قله مرتفع دنا بلندترین قله ی جنوب کشور در تاریخ های ۲۶ و ۲۷ مردادماه ۱۴۰۲ صورت گرفت.
در این برنامه ی فرهنگی _ ورزشی پس از استقرار گروه کوهنوردی در محل تعیین شده در شهر سی سخت در استان کهکلویه و بویر احمد، بامداد روز پنجشنبه مورخ ۲۶ مردادماه ۱۴۰۲ همزمان با اذان صبح حرکت به سمت قله آغاز گردید.
پس از طی مسیر ۸ ساعته گروه کوهنوردی کارکنان شهرداری لامِرد به قله حوض دال کوه دنا در ارتفاع ۴۲۵۰ صعود کرده و با قرائت زیارت عاشورا در آستانه ی اربعین حسینی و هفته ی دولت با آرمان های سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید پیمان نمودند.
لازم به توضیح است در این برنامه ی فرهنگی _ ورزشی آقایان عطااله جوکار شهردار لامِرد ، مصیب صفری، اسماعیل بهمن نژاد، علی محمودی، سلمان علی نژاد و صالح عباسی به نمایندگی از کارکنان شهرداری لامِرد در این برنامه صعود حضور داشتند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید