پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت هفته دولت و روز کارمند

 

دکتر جوکار شهردار لامِرد در پیامی فرارسیدن هفته دولت و روز کارمند، این روز را به تمامی دولتمردان و کارکنان در تمامی عرصه های خدمتی و اجرایی تبریک و تهنیت گفت.

 

                                         بسم الله الرحمن الرحیم                                           

محیط کارمندی محیط شرافت، پاکدامنی و محیط کار برای اسلام و مسلمین است.        "امام خامنه ای (حفظه الله)"

 

هفته دولت که با نام دو شهید والامقام شهیدان رجایی و باهنر مزین گردیده فرصت مناسبی است تا ضمن مرور و بازخوانی الگوی پیشتاز خدمت به مردم، یادآور پرواز شکوهمندانه ی مردان خدایی است که جان ارزشمند خویش را در راه اعتلای آرمان های والا و الهی بزرگ معمار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) در طَبق اخلاص گذاشتند و برای همیشه تاریخ ماندگار و جاودان شدند.
روز کارمند، روز تجلیل از انسان های شایسته ای است که هدف غایی آنها خدمت بی منت به مردم، گره گشایی گره ها و کسب رضایت خداوند باریتعالی است.
بی شک وظیفه ی اخلاقی و اجتماعی همه ی ما آن است که با تاسی به ویژگی های والای اخلاقی، رفتاری، شخصیتی و کاری شهیدان رجایی و باهنر، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و با بهره گیری از رفتار سراسر درس این شهیدان عزیز در راه تعالی و تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش و زمينه های رشد و سرافرازی میهن اسلامی را فراهم آوریم.
اینجانب با تسلیت ایام اربعین یاد و خاطره ی شهیدان والامقام دولت بویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی داشته، هفته ی دولت و روز کارمند را به تمامی دولتمردان خدوم و کارکنان پرتلاش در عرصه های اداری و اجرایی شهرستان لامِرد به ویژه همکاران خود در شهرداری لامِرد تبریک عرض نموده، از زحمات خالصانه و صادقانه ی آنها تشکر و قدردانی می نمایم.
از خداوند متعال سلامتی و سربلندی تمامی خادمان مردم در مجموعه ی قوه مجریه مسألت می نمایم.

عطااله جوکار
شهردار لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید