پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

 

پیام تبریک دکتر جوکار شهردار لامرد به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لامرد دکتر عطااله جوکار شهردار لامرد به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید پیام تبریکی به شرح زیر صادر نمودند :

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خامنه ای (حفظه الله) :
هفته‌ی دفاع مقدس، نیکوترین و مناسبترین زمان برای بزرگداشت یاد و نام شهیدان عزیز و شنیدن پیام آنان است. 
          
 هفته دفاع مقدس در اوراق تقویم سربلندی و سراسر عزت ایران اسلامی یادآور ازخودگذشتگی و استقامت بزرگ مردان و زنانی است که در لبیک به فرمان امام و مقتدای عصر خویش در دفاع از آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی ها کرده و حماسه هایی ماندگار را بر برگ های زرین دفتر این انقلاب اسلامی به یادگار گذاشتند. 
مهرماه فصل رویش و شکوفایی گلهای بینش و دانایی هزاران دانش آموز و دانش پژو است که همانا صحیفه ی نورانی معرفت را با سرانگشت تکاپو و بصیرت ورق می زنند. 
آری‌؛ تقارن مبارک اول مهرماه آغاز بهار تعلیم و تعلّم با  هفته دفاع مقدس همانا تبلور عینی ایثار، اراده، عزت، عظمت و دانش افزایی ملت ایران اسلامی است.
اينجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی رشادت ها و حماسه آفرینی های شهیدان، رزمندگان، جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی را به معلمین فرهیخته و دانش آموزان این آینده سازان کشور اسلامی ایران تبریک عرض نموده، از خداوند متعال سربلندی و توفیقات روزافزون مردم شریف شهر لامِرد به ویژه رزمندگان و دانش آموزان مسألت می نمایم.

                       عطااله جوکار
                       شهردار لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید