تجلیل از خدمات آتش نشانان شهرداری لامِرد

 

همزمان با روز آتش نشانی و ایمنی برگزار شد:

تجلیل از خدمات  آتش نشانان  شهرداری لامِرد

به‌گزارش روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد ، به مناسبت هفتم مهر ماه روز ایمنی و آتش نشانی مراسم تجلیل از تلاش ها و خدمات آتش نشانان با حضور دکتر جوکار شهردار ،رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد روز شنبه ۰۸ مهر ماه در ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد برگزار شد. 
در ابتدای این مراسم تجلیل، دکتر جوکار شهردار لامِرد با اشاره به تقارن میلاد حضرت محمد مصطفی(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت با روز هفتم مهر ماه روز آتش نشانی و ایمنی ، روز آتش نشانی و ایمنی روز تجلیل و پاسداشت جایگاه عزیزانی است از جنس ایثار و فرشته های نجات که آتش عشق خدمت به خلق در وجودشان زبانه می کشد تا آتش سوزان و سوزنده حوادث را در زندگی خلق خاموش کنند. 
وی در ادامه سخنان خود  آمادگی مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی شهر را درخصوص همکاری کامل با مجموعه آتش نشانی همانند گذشته اعلام نمودند. 
در ادامه ی این مراسم که رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد نیز حضور داشتند با تبریک روز هفتم مهرماه به عزیزان آتش نشانی با اشاره به بهبود و ارتقا خدمات ایستگاه آتش نشانی شهرداری در خدمت رسانی مردم شریف شهر لامِرد خواستار پیگیری زمین جهت احداث ایستگاه دوم آتش نشانی شهر لامِرد،  تکمیل، تجهیز، خرید و به روزرسانی تجهیزات ایستگاه آتش نشانی،توانمندسازی جسمی نیروهای انسانی آتش نشانی شهرداری لامِرد، فرهنگ سازی و آموزش عمومی مسائل ایمنی جهت آحاد مردم جامعه و راه اندازی جایگاه کپسول پرکنی کپسول های خاموش کننده آتش ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد شدند. 
 در ادامه این مراسم صمیمی قدیمی مسئول ایستگاه آتش نشانی شهرداری لامِرد ضمن تشکر از زحمات همکاران آتش نشان خود و همکاری شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد، گزارشی از عملکرد واحد آتش نشانی ارائه نمودند. 
 در پایان این مراسم با اهدای شاخه ی گُل و هدیه از تلاش های آتش نشانان عزیز قدردانی شد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید