جلسه ی هماهنگی واحدهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری لامِرد

 

به منظور بررسی فعالیت های امور شهر شهرداری لامِرد برگزار گردید:

جلسه ی هماهنگی واحدهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری لامِرد

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد؛ جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات واحدهای خدمات شهری و فضای سبز شهرداری لامِرد با حضور پیمانکار در دفتر معاونت شهردار لامِرد برگزار گردید.
در ابتدای این جلسه مهندس بهمن نژاد با اشاره به اهمیت موضوع جمع آوری زباله‌های شهری و گسترش سرانه ی فضای سبز در سطح شهر لامِرد بیان داشت: یکی از وظایف شهرداری ها جمع آوری زباله های شهری و ساماندهی این موضوع و زیباسازی فضای شهری و محلاّت شهر با گسترش سرانه فضای سبز است که در همین راستا کمترین انتظار همشهریان بزرگوار ساماندهی و اجرای برنامه ریزی شده این دو موضوع مهم شهری می باشد.
در ادامه این جلسه پس از تبادل دیدگاه‌ها و نظرات توسط مسئولان و کارشناسان واحدهای خدمات شهری و فضای سبز در حضور پیمانکار مربوطه مقرر گردید:
۱_  واحد خدمات شهری شهرداری با بررسی و نیازسنجی کارشناسانه نسبت به افزایش سطل زباله خیابانی در معابر و خیابان های مورد نیاز اقدام نماید.
۲_ پیمانکار خدمات شهری و فضای سبز شهرداری موظف شد نسبت به تفکیک از مبدأ زباله های شهری در کمترین زمان ممکن برنامه ریزی، اقدام و گزارش فعالیت های عملی انجام شده را در جلسه ی آینده ارائه نماید.
۳_ روابط عمومی شهرداری نسبت به اطلاع رسانی مجدد برنامه ی جمع آوری زباله‌های شهری محلاّت شهر لامِرد در فضای مجازی اقدام نماید.
۴_ هرس درختان بلوار ها و خیابان های سطح شهر که در حال انجام می باشد سرعت گیرد و در هفته ی آینده به اتمام رسد.
۵_ عملیّات گُل کاری و کاشت گلهای فصلی در بلوارها و میدان های سطح شهر پس از آماده شدن نشاء ها ظرف چند روز آینده آغاز گردد .
۶_ امور نظافت روزانه و رفع مشکلات پارک های سطح شهر توسط پیمانکار انجام گردد.

در پایان جلسه مقرر شد مصوبه های به تصویب رسیده پیگیری و گزارش فعالیت های عملی صورت گرفته در جلسه ی آینده ارائه گردد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید