دیدار شهردار، کارکنان شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد با ریاست محترم دادگستری شهرستان لامِرد

در راستای تعامل بین سازمانی انجام گرفت :

دیدار شهردار، کارکنان شهرداری و  اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد با ریاست محترم دادگستری شهرستان لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در نخستین ساعات کاری روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ دکتر جوکار شهردار لامِرد به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان واحد حقوقی  شهرداری لامِرد با دکتر حقایقی ریاست دادگستری شهرستان دیدار کردند. 
در ابتدای این دیدار که به مناسبت انتصاب دکتر حقایقی به ریاست دادگستری شهرستان لامِرد انجام گرفت دکتر عباسی ریاست شورای اسلامی شهر لامِرد ضمن عرض تبریک انتصاب آقای حقایقی به ریاست دادگستری شهرستان لامِرد بیان داشت : سیستم و دستگاه قضا و مجموعه ی دادگستری تاثیر بسیار موثر، مفید و راهگشایی در اجرای پروژه های شهری و جذب سرمایه گذاران در اجرای این پروژه ها دارند که انتظار می رود با بیشتر شدن ارتباط و تعامل سازنده بین مجموعه ی شهرداری و شورای اسلامی با دستگاه قضایی شهرستان این روند سرعت بیشتری بگیرد.
عباسی در ادامه با اشاره به ارتباط مردم با دستگاه قضایی شهرستان بیان داشت : حضور بیشتر مسولین دستگاه قضایی در بین مردم و ارتباط بهتر آنها با مردم علاوه بر شناسایی بی واسطه ی مشکلات مردم می تواند دید و نگرش مردم را نیز نسبت به دستگاه قضایی تغییر دهد. 
دکتر جوکار نیز ضمن تشکر از ریاست محترم دادگستری شهرستان از زمانی که جهت این دیدار گذاشتند و همچنین تبریک انتصاب آقای حقایقی بیان داشتند : تقاضای مجموعه مدیریت شهری اعم از شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد همکاری و همراهی بیشتر دستگاه قضایی با مجموعه ی شهرداری در ارائه‌ی خدمات عمومی به شهروندان بزرگوار می باشد که امیدواریم این همکاری ها منتج به خدمت رسانی عملی تر به مردم گردد. 
در ادامه این دیدار صفری از مسوولان حقوقی شهرداری با اشاره به مشکلات شهرداری در زمینه های مختلف حقوقی بیان داشت: ماده ۱۰۱ شهرداری ها که به طور صریح ارائه ی بسیاری از خدمات را منوط به داشتن اسناد رسمی دانسته از جنابعالی  درخواست تسهیل در سند دار کردن اراضی و املاک شهری را دارم که ترتیبی اتخاذ گردد تا مانند برخی از شهرستان های همجوار روند سنددار شدن اراضی تسهیل گردد. 
صفری در ادامه همچنین خواستار همکاری و ارتباط شهرداری با دستگاه قضایی بیشتر در حل مشکلات مردم شدند. 
آزاد نائب رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد در ادامه این دیدار با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی شهری بیان داشت : ارتباط بیشتر با مجموعه ی مدیریت شهری که شهرداری و شورای اسلامی شهر از جمله ی آن نهادها می باشد بیشتر از گذشته باشد تا در حل مشکلات مردم تسهیل گردد.
حقایقی ریاست محترم دادگستری شهرستان ضمن عرض خوش آمد به شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و کارکنان شهرداری بیان داشتند: اعتقاد ما این است که مردمی ترین نهاد مردمی شوراها و شهرداری هاست و حمایت از این مجموعه های مردمی از برنامه های اصلی ما می باشد و در کنار شما هستیم و خواهیم بود. 
وی افزود : قانون ابزاری است برای گره گشایی و نه گره افزایی و این بستگی به دید و نیت ما دارد. 
مردم باید دادگستری را مامن و محل امن خود بداند چرا که مسولیت ها و این صندلی ها بر پایه ی خون هزاران شهیدان خدایی این نظام بنا گذاشته شده و مردم ولی نعمتان ما هستند. 
حقایقی در ادامه سخنان خود افزودند: ما از شهرداری و شورای اسلامی شهر می خواهیم که در کنار ما باشند تا در خدمت رسانی به مردم موفق  و توفیقات بیشتری داشته باشیم.
ایشان در پایان سخنان خود با اشاره به خصوصیت مطالبه گری مردم شهر لامِرد بیان داشت : مطالبه گری مردم شهر لامِرد از شاخص ترین ویژگی های این مردم  بزرگوار می باشد که همین خصوصیت  باعث شده تا این شهر ظرفیت های خود را یکی پس از دیگری نشان دهد به گونه ای که نگاه یک کشور را به این منطقه متوجه و معطوف داشته است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید