پیام تبریک شهردار لامرد به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج 1402

 

شعار هفته بسیج ۱۴۰۲ :«بسیج، امید ملت ایران»

به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد، عطااله جوکار شهردار لامِرد طی پیامی به شرح زیر "هفته بسیج" را تبریک گفت. 

         بسم الله الرحمن الرحیم 

امام خامنه ای (حفظه الله) :
بسیج سرمایه ملی کشور و راه علاج دردها است.
      

بسیج، صدای صلابت، سمبل صبوری و اسوه صالحان است و بسیجی همان پاک باخته ای است که زیباترین شعر تاریخ را سروده و زیباترین حماسه فداکاری را آفریده است.
بسیج‌ همانا ستاره سماواتیان در زمین است و بسیجی همان لاله سرخ فام جبهه هاست
بسیج سپاهی مسلّح به ایمان و مجهّز به عشق فنای فی الله است و بسیجى یعنی در وسط میدان باشی تا فضیلتهاى اصلى انقلاب زنده بماند.
پنجم آذرماه ۵۸ سالروز تشکیل بسیج مستضعفان یک ابتکار و دور اندیشی بی بدیل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران امام خمینی (ره) بود که مبتنی بر اندیشه انقلاب و اسلام شکل گرفت و می توان آنرا از  مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی  به شمار آورد و هفته مبارک بسبج پاسداشت خدمات ارزنده شجره طیبه بسیج در میدان های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سازندگی با هدف، عزت،آبادانی و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور  ایران اسلامی به ویژه بسیجیان مخلص شهر لامِرد تبریک عرض نموده، از درگاه ایزد تعالی تداوم تعهد، بصیرت و هوشمندی بسیجیان ولایتمدار و بصیر میهن اسلامی را تحت زعامت و رهبری حکیمانه فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله) مسئلت می نمایم.

                                                           عطااله جوکار
                                                          شهردار لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید