علی محمودی سرپرست شهرداری لامِرد شد

 

با ابلاغ حکم شورای اسلامی شهر لامِرد :

علی محمودی سرپرست شهرداری لامِرد شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، با حضور دکتر عباسی ریاست شورای اسلامی شهر لامِرد، حکم سرپرستی شهرداری لامِرد به آقای علی محمودی ابلاغ و ایشان به عنوان سرپرست شهرداری لامِرد منصوب گردیدند.
در ابتدای جلسه ی ابلاغ حکم سرپرستی شهرداری لامِرد دکتر عباسی ریاست شورای اسلامی شهر لامِرد با عرض تبریک به آقای علی محمودی سرپرست شهرداری لامِرد بیان داشتند: بر خود فرض می دانم از تلاش ها و زحمات دکتر جوکار شهردار سابق تشکر و قدردانی نمایم و برای آقای محمودی که از نیروهای جهادی باسابقه، متعهد، متخصص و  آگاه به مسائل مالی و شهری، مسلط به پروژه های شهری درحال اجرا و دارای تجربه اجرایی و کاری قریب به ۲۰ سال در شهرداری می باشند آرزوی موفقیت و سربلندی در راه خدمت به شهروندان بزرگوار شهر لامِرد از خداوند متعال خواستارم.
ایشان در ادامه افزود: یکی از مولفه های موفقیت هر مدیر همراهی و هماهنگی زیرمجموعه تحت مدیریت او می باشد که آقای محمودی به معنای واقعی و عملی  این همراهی و هماهنگی از سوی نیروهای فنی، عمرانی، اداری، مالی و سایر واحدهای شهرداری را با خود دارند و جز این هم توقعی نیست چرا که آقای محمودی خود از خانواده ی شهرداری می باشد که این خود مزیت بی بدیلی می باشد.
در ادامه این جلسه علی محمودی سرپرست شهرداری لامِرد طی سخنانی با اشاره به اعتماد شورای اسلامی شهر لامِرد و برنامه های کاری خود بیان داشتند: در ابتدا از حُسن اعتماد و انتخاب تمامی اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد به این بنده حقیر تقدیر و تشکر دارم و امیدوارم با همراهی و همدلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر بتوانیم قدمی هر چند کوچک در راه حل مشکلات مردم شریف شهر لامرد برداریم.
برنامه ی اصلی و راهبردی شهرداری پیگیری و ادامه عملیات اجرایی تمامی پروژه‌های شهری می باشد که به مردم شریف و  نجیب قول می دهیم که لحظه ای اجرای پروژه ها دچار توقف و کاهش سرعت اجرا گردند که در راستای تحقق این مهم همراهی و همکاری شورای اسلامی شهر با مجموعه ستادی شهردای نقش اصلی و اساسی می باشد.
در پایان این جلسه حکم سرپرستی شهرداری لامِرد توسط دکتر عباسی ریاست شورای اسلامی شهر لامِرد به آقای علی محمودی ابلاغ و اهدا گردید.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید