پیام تبریك مدیریت شهری لامِرد به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو

 

پیام تبریك مدیریت شهری لامِرد به مناسبت 16 آذرماه روز دانشجو 

محمودی سرپرست شهرداری و عباسی  رییس شورای اسلامی شهر لامِرد در پیامی فرارسیدن ۱۶ آذر ماه، روز دانشجو را به دانشجویان و جامعه علمی و دانشگاهی  تبریک گفتند.
به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد ، سرپرست شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر لامِرد در پیامی ضمن پاسداشت و تبریک فرارسیدن ۱۶ آذر ماه و روز دانشجو، یاد و خاطره شهدای مبارز در برابر استبداد و استکبار در سال ۱۳۳۲ را گرامی داشتند. متن پیام بدین شرح است:

                      بسمه تعالی

۱۶ آذر، فرصتی ارزشمند برای بازنگری هویت تاریخی، ملی و دینی دانشجویان ایران عزیز است.

بی تردید نعمت گرانقدر استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی مرهون جانفشانی دانشجویان و فرهیختگانی است که همواره در حرکت ها و جریان های انقلابی پیشرو بوده و در مقابل شرارت استبداد و استکبار با تکیه بر روحیه آزادی خواهی، استقلال طلبی و استکبارستیزی جان خود را نثار کردند.
  دانشجوی آگاه با الهام از سیره سیاسی _  الهی امام امت، نصایح رهبر فرزانه انقلاب و حرکت در خط سرخ شهادت، توانسته است دور ازهیاهوی تبلیغاتی  دشمنان، استقلال طلبی، آزادی خواهی و استکبار ستیزی خود را حفظ کند.
در «دولت مردمی، ایران قوی» اقتدار و عظمت نظام اسلامی در شرایط کنونی باعث همدلی و هم افزایی و رساندن جایگاه ایران به کشوری مقتدر و برتر در منطقه خاورمیانه شده است.
اینجانبان به عنوان خدمتگزارانی کوچک با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دانشجو که جانشان را به اسلام عزیز و ملت شریف ایران تقدیم کرده اند، این روز بزرگ را به همه دانشجویان و دانشگاهیان عزیز کشور به ویژه جامعه علمی و دانشجویی شهر لامِرد تبریک می گوییم و امیدواریم که دانشجویان فهیم و فرهیخته همچنان با قدرت در عرصه‌های مختلف آبادانی و توسعه پویا و نقش آفرین باشند. 

علی محمودی سرپرست شهرداری لامِرد 
مصطفی عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید