آسفالت خیابان شهید علی عبدالله پور محلّه ی چاه رئیسان شهر لامِرد

 

در ادامه ی نهضت آسفالت معابر و خیابان های محلاّت شهر لامِرد : 
پروژه ی سوم : آسفالت خیابان شهید علی عبدالله پور محلّه ی چاه رئیسان شهر لامِرد

 

در ادامه ی نهضت آسفالت خیابان ها و معابر محلاّت شهر لامِرد آسفالت خیابان شهید علی عبدالله پور واقع در محله ی چاه رئیسان شهر لامِرد انجام گرفت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در راستای ساماندهی و بهسازی معابر و خیابان های محلاّت شهر لامِرد، شهرداری لامِرد براساس مصوبه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بهسازی، زیباسازی و آسفالت معابر و خیابان های واقع در محلاّت شهر لامِرد را در قالب نهضت آسفالت معابر آغاز نمود.
علی محمودی شهردار شهر لامِرد درخصوص نهضت آسفالت معابر محلاّت شهر لامِرد بیان داشت : شهرداری لامِرد با همراهی شورای اسلامی شهر براساس برنامه ریزی صورت گرفته در بودجه سال ۱۴۰۲ بهسازی و آسفالت خیابان ها و معابر شهری واقع در محلات سطح شهر لامِرد را در قالب نهضت آسفالت معابر محلاّت شهر لامِرد با اعتبار ریالی ۷۰۰ میلیارد ریال معادل ۷۰ میلیارد تومان در دستور کاری سال ۱۴۰۲ خود قرار داد.
شهردار لامِرد افزود: براساس لیست تنظیمی خیابان ها و معابر که در کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر لامِرد به تصویت رسیده و به شهرداری نیز ابلاغ شده، سومین پروژه ی نهضت آسفالت معابر محلاّت شهر لامِرد با زیرسازی و آسفالت خیابان شهید علی عبدالله پور واقع در محلّه ی چاه رئیسان شهر لامِرد آغاز و انجام گرفت.
وی درخصوص مشخصات فنی سومین پروژه ی نهضت آسفالت معابر محلاّت شهر لامِرد بیان داشتند: معابر و خیابان هایی که در نهضت آسفالت قرار دارند ابتدا عملیّات تک لبه در آنها انجام و سپس بیس ریزی و آماده سازی آن انجام می گیرد و پس از اتمام عملیّات بیس ریزی، قیر پاشی و آسفالت آن خیایابان یا معبر انجام خواهد گرفت و بر همین اساس در خیابان شهید عبدالله پور به عنوان سومین پروژه، به میزان ۸۰۰ مترطول تک لبه اجرا، زیرسازی به میزان ۲۹۰۰ متر مکعب و حجم بیس ریزی انجام شده در این خیابان نیز ۷۰۰۰ مترمربع می باشد.
محمودی اضافه نمود: پس از اجرا و اتمام عملیّات تک لبه و بیس ریزی، عملیّات قیرپاشی و آسفالت خیابان شهید علی عبدالله پور آغاز شد، به نحوی که میزان آسفالت انجام‌ گرفته در این خیابان ۷۵۰۰ مترمربع می باشد که با انجام عملیّات آسفالت ریزی، عملیّات اجرایی سومین پروژه ی نهضت آسفالت خیابان ها و معابر سطح شهر لامِرد به اتمام و در اختیار همشهریان عزیز و ساکنین این خیابان قرار گرفت.
شهردار لامِرد در پایان با اشاره به انجام و اجرای بدون توقف نهضت آسفالت افزود: این اطمینان خاطر را به همشهریان بزرگوار  شهر لامِرد می دهیم که تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد بر این است که نهضت آسفالت معابر محلاّت شهر بدون توقف و طبق برنامه ی تنظیمی انجام و ادامه یابد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید