پیام تبریک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لامِرد به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۹ دی ماه

 

پیام تبریک شهردار و رییس شورای اسلامی شهر لامِرد به مناسبت فرا رسیدن حماسه ۹ دی ماه

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، محمودی شهردار و عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۹ دی ماه روز بصیرت و میثاق ملّت با ولایت، طی پیام تبریکی به شرح زیر این روز را گرامی داشتند. 


            "بسم الله الرحمن الرحیم"

امام خامنه ای (حفظه الله) :
مطمئن باشید که روز ۹ دی ماه هم در تاریخ ماند؛ هم یک روز متمایزی شد. 

⭕️ در حقیقت خالق حماسه ماندگار ۹ دی ۸۸ ملت ایران است که با الهام از هدایت الهی موفق شد با حضوری به هنگام در صحنه با بصیرت انقلابی بزرگترین ، پیچیده ترین و شکننده ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی و ولایی را در هم شکند. 

 نهم دی ماه یکی از زیباترین روزهای تاریخ کشور عزیزمان است و حماسه ای بود که ملت بزرگ ایران اسلامی به صورت خود جوش خلق کردند به گونه ای که تا ابدیت تاریخ این حماسه ی سراسر بصیرت و آگاهی هرگز از حافظه تاریخی ایران و جهان پاک نخواهد شد.

آری در حقیقت نهم دیماه ۸۸، یوم الله دیگری در تاریخ سراسر عزت میهن عزیزمان بود، روزی بود که باران یاری و عزت بر جای جای سرزمین پاک وطن بارید و گردو خاک فتنه گری های بیگانگان را از دامان این مرز و بوم زدود و سیل خروشان حضور میلیونی مرد و زن بصیر و غیرت مند، خاشاک برروی کف مانده ی این سیلل خروش را با خود بُرد و شست و آفتاب درخشان امید و امنیت را بر سپهر لاجوردی ایران سربلند تاباند.

اینجانبان ضمن آرزوی طول عمر همراه با عزت و سربلندی برای مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (حفظه الله ) و موفقیت روز افزون برای تمامی خدمتگذاران صدیق و پرتلاش، آرزوی توفیقات هرچه بیشتر ملّت بصیر ایران اسلامی را از خداوند متعال خواستاریم و در برابر این بصیرت و آگاهی سر تعظیم فرود آورده، فرارسیدن نهم دیماه روز بصیرت ملت بزرگ ایران و روز تجدید میثاق امت با ولایت را به ملّت شریف ایران اسلامی به خصوص مردم بصیر و شریف شهر لامِرد تبریک عرض می نماییم.
 
           علی محمودی _ شهردار لامِرد 
مصطفی عباسی _ رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید