برگزاری آیین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری لامِرد

 

همزمان با میلاد حضرت زهرا (سلام الله) و روز مادر :
از بانوان شاغل در شهرداری لامِرد تجلیل شد.
 

به گزارش روابط عمومی شهرداری لامِرد، همزمان با میلاد حضرت زهرا (سلام الله)، روز مادر و هفته زن و روز آئین گرامی داشت روز مادر و تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری لامِرد برگزار گردید.
این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم در محل دفتر شهردار آغاز شد.
در ابتدای این مراسم که در دفتر شهردار لامِرد برگزار شد، محمودی شهردار لامِرد ضمن عرض تبریک فرارسیدن ایام میلاد حضرت زهرا (سلام الله)، روز مادر و خداقوت خدمت بانوان شاغل در شهرداری افزود: روز مادر، در حقیقت روز قدردانی از تلاش های خالصانه مادران و بانوانی است که در ایجاد آرامش خانواده تلاش می کنند و بانوان شاغل که در سنگر خانواده نقش مادری و در محیط کار نیز نقش کارمندی ایفا می نمایند. 
وی افزود: این تجلیل تنها گوشه ای از زحمات شما بانوان شاغل در شهرداری را جبران می کند چرا که شما با وجود داشتن مسوولیت سنگین خانه و خانواده در محیط کار کارمندی نیز ایفا نقش کرده و یار و یاور سازمان می باشید که بنده به نوبه خود از شما تقدیر و تشکر می نمایم. 
در این آئین نکوداشت و تجلیل عباسی ریاست شورا، آزاد و خانم منصوری از اعضای شورای اسلامی شهر لامِرد نیز حضور داشتند که هر کدام طی سخنانی ضمن گرامی داشت و تبریک عید میلاد ام ابیها حضرت زهرا (سلام الله علیها) از تلاش ها و زحمات بانوان شاغل در شهرداری لامِرد قدردانی کرده و برای آنان در دو سنگر خانواده و کار اداری آرزوی موفقیت و توفیق نمودند. 
در پایان این مراسم با اهدای کتاب، شاخه ی گُل و کارت هدیه از تلاش های بانوان شاغل در شهرداری لامِرد و سرکار خانم منصوری عضو شورای اسلامی شهر لامِرد تقدیر و قدردانی به عمل آمد.
این مراسم با گرفتن عکس یادگاری به پایان رسید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید