دیدار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلاّت شهر لامِرد با شهردار لامِرد

 

دیدار فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلاّت شهر لامِرد با شهردار لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، در ادامه دیدارها و جلسات تعاملی شهردار لامِرد با ادارات، فرماندهی حوزه بسیج شهری و تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلاّت شهر لامِرد با محمودی شهردار و عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد دیدار کردند.
در ابتدای این نشست صمیمی رضویان فرماندهی حوزه بسیج شهری شهيد مصطفی خمینی ضمن تبریک انتخاب آقای علی محمودی به سَمَت شهردار لامِرد  آمادگی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلاّت شهر در یاری و همکاری با مجموعه شهرداری در هر زمینه ای که شهرداری تشخیص دهد را اعلام نمود و برای محمودی شهردار شهر لامِرد آرزوی موفقیّت کردند.
در ادامه ی این جلسه ی همفکری تعدادی از فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج محلاّت شهر لامِرد به بیان برخی مشکلات شهری موجود در سطح محلاّت پرداخته و برای رفع این مشکلات پیشنهاداتی را ارائه نمودند.
دکتر عباسی رئیس شورای اسلامی شهر لامِرد با اشاره به برنامه ها و پروژه های شهری بیان داشتند: با انتخاب آقای محمودی در سَمَت شهردار لامِرد، پروژه های شهری شهرداری با سرعت بیشتری در حال اجرا می باشد و لحظه ای توقف در اجرای آنها ایجاد نشده است.
وی افزود: آقای محمودی از نیروهای بسیجی باتجربه و متخصص شهرداری لامِرد است که می طلب شما فرماندهان محترم که خود از فعالان اجتماعی محلاّت شهر می باشید بیشتر از بیش یار و همراه شهردار و شهرداری باشید.
در ادامه این نشست صمیمی محمودی شهردار شهر لامِرد با تشکر از حضور فرماندهی حوزه بسیج شهری و فرماندهان محلاّت شهر با اشاره به برنامه ها و پروژه‌های فعال و پیش بینی شده شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد بیان داشتند : جای بسی خوشحالی است که دوستان وهمراهان خود را مجدد زیارت می کنم و شما فرماندهان بزرگوار در واقع سفیران، زبان گویا و چشم بینای شهرداری در محلاّت شهر می باشید که همراهی و همکاری شما عزیزان با مجموعه شهرداری هم باعث دلگرمی ما به عنوان مجموعه شهرداری در خدمت رسانی بیشتر و بهتر به همشهریان بزرگوار شهر می باشد و هم در انعکاس مشکلات موجود در محلات شهر می باشد. شهردار لامِرد افزودند : شما فرماندهان عزیز پایگاه های محلاّت شهر به نوعی جزئی از پیکره ی شهرداری می باشد چرا که ما و شما هر دو در خط مقدم جبهه خدمت رسانی بی منت به مردم می باشیم. 
محمودی در ادامه به مشکلات مطرح شده در جلسه اشاره نمودند و افزودند: بسیاری از مشکلات مطرح شده از سوی شما عزیزان در موضوعات لکه گیری، آسفالت خیابان ها و کوچه های سطح شهر و بافت فرسوده ی محلاّت شهر، اصلاح روشنایی بلوار ها، جمع آوری سگ های ولگرد، ساماندهی خودروهای سد معبر، تکمیل پروژه ی تک لبه، جمع آوری نخاله های ساختمانی و ... براساس برنامه ریزی تنظیمی در حال انجام می باشد.
محمودی در پایان با اشاره به بودجه ی سال ۱۴۰۲ شهرداری بیان داشت: منابع مالی و درآمدی شهرداری محدود است که در طول سال شهرداری جهت اجرای پروژه های عمرانی و همچنین هزینه های جاری خود مانند حقوق نیروهای شهرداری و پرداخت کارکرد پیمانکاران باید با استفاده از منابع مالی و درآمدی محدود آنها را تامین نماید لذا قطعا شهرداری جهت تامین هزینه های با مشکلاتی مواجه خواهد شد که این مشکلات مالی و درآمدی در اجرای پروژه ها براساس برنامه پیش بینی تاثیرگذار خواهد بود و بنابراین در برخی مواقع اجرای پروژه ها با تاخیر انجام خواهد شد که علت اصلی و عمده ی آن همین مسائل مالی و بودجه ای است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید