حضور شهرداری لامِرد در نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، عمرانی و ... هفته شهرستان لامِرد

 

حضور شهرداری لامِرد در نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، عمرانی و ... هفته شهرستان لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، همزمان با آغاز برنامه های هفته شهرستان لامِرد، نمایشگاه دستاوردهای فرهنگی، عمرانی، هنری و ... شهرستان لامِرد افتتاح گردید.
شهرداری لامِرد نیز در این نمایشگاه حضور و با به نمایش گذاشتن تصاویر شهر لامِرد با موضوع شهر لامِرد در مسیر توسعه و عمران، توسعه و پیشرفت عمرانی شهر لامِرد را برابر دیدگان همشهریان عرضه نموده است.
محمودی شهردار شهر لامِرد در بازدید از غرفه شهرداری لامِرد که به صورت مشترک با روزنامه ی باسابقه سبحان برپا شده است بیان داشت: شهرستان لامِرد در معنای واقعی و عینی انقلاب آباد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که گذشته و حال شهر لامِرد با یکدیگقابل قیاس نیست و تابلوی تمام نمای خدمت رسانی در زمینه های گوناگون است.

 

شهردار لامِرد در پایان بازدید از غرفه ی شهرداری لامرد با تشکر از تلاش های همه مدیران، مسوولان و خادمان ۴۰ ساله ی شهرستان و شهر لامرد افزودند: از همه همه مدیران چهار دهه شهرستان لامِرد قدردانی و تشکر می نمایم و از همه همشهریان بزرگوار شهر و شهرستان لامرد تقاضامندم تاریخ سراسر درخشان و خدمت رسانی شهر و شهرستان را مطالعه نمایند تا گذشته و حال شهر و شهرستان را درک نمایند و خدمت رسانی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در این گوشه از میهن اسلامی ببینند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید