برپایی نمایشگاه عکس روایت خدمت شهرداری لامِرد

 

در سومین روز دهه مبارک فجر :
برپایی نمایشگاه عکس روایت خدمت شهرداری لامِرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر؛ در سومین روز از ایام الله دههٔ فجر ۱۴۰۲ نمایشگاه عکس روایت خدمت در محل شهرداری لامِرد برپا شده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری لامِرد با اشاره به برنامه‌های شهرداری لامِرد در دهه فجر ۱۴۰۲ بیان داشتند: شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد در راستای عمل به جهاد تبیین و انعکاس فعالیت ها و پروژه های عمرانی، شهرسازی، خدمات شهری، فرهنگی و زیباسازی نمایشگاه عکس روایت خدمت را در محل سالن های ساختمان اداری شهرداری برپا نموده است.
وی در ادامه افزود : در این نمایشگاه اطلاعات و مشخصات فنی پروژه های شاخص و مهم شهرداری لامِرد مربوط به سال های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در قالب عکس جهت بازدید همشهریان بزرگوار از تاریخ ۱۴ لغایت ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر برپا شده است.
مدیر روابط عمومی شهرداری لامِرد در پایان ضمن اشاره به سایر برنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ بیان داشت: علاوه بر برپایی نمایشگاه عکس روایت خدمت، برنامه های دیگری از جمله کلنگ زنی ساختمان اداری شهرداری لامِرد، تدارک و برگزاری مراسم جشن بزرگ مردمی عید انقلاب همزمان با شب ۲۲ بهمن ماه در میدان امام خمینی شهر لامِرد، تهیه و انتشار کلیپ های کوتاه و یک دقیقه ای روایت خدمت، تهیه و انتشار عکس نوشته های روایت خدمت و ... توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد در روزهای دهه فجر ۱۴۰۲ برگزار و انجام خواهد شد.
لازم به توضیح است که نمایشگاه عکس روایت خدمت توسط روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامِرد از ۱۴ لغایت ۲۳ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل ساختمان اداری شهرداری لامِرد برپا شده است و از ساعت ۸ صبح تا ۱۲ ظهر جهت بازدید همشهریان بزرگوار دایر می باشد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

سبد خرید